واکنش نمایندگان به اظهارات رئیس ستاد امر به معروف


واکنش نمایندگان به اظهارات رئیس ستاد امر به معروف

امروز برخی از نمایندگان مجلس نسبت به اظهارات رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر واکنش نشان دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: بنده واقعا متاسف هستم که عده ای در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریخته و اینگونه مردم را نسبت به تمام آرمان ها بدبین می کنند.

به نقل از ایسنا، جلال رشیدی کوچی با اشاره به اظهارت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب، بیان کرد: متاسفانه نان عده ای در بلوا و آشوب است، فرقی نمی‌کند که در کدام طرف باشند. در خوش بینانه‌ترین حالت باید بگوییم که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی این حرف را در چنین شرایطی مطرح کرده است. اما سوال این است که نظام تا کِی قرار است به خاطر برخی افراد هزینه پرداخت کند؟

اگر مشکلی از مردم حل نمی‌کنیم حداقل سکوت کنیم

وی در ادامه اظهار کرد: ما اگر امروز نمی توانیم دردی از مردم دعوا کنیم حداقل بهتر است که سکوت کنیم تا درد بیشتری به مردم اضافه نکرده و بیشتر برای کشور و نظام هزینه ایجاد نکنیم. بنده واقعا متاسفم که چنین فردی با این تفکر مسئولیت گرفته و اینگونه آب به آسیاب دشمن ریخته و اینگونه مردم را نسبت به تمامی آرمان ها بدبین می کند. متاسفانه کسی هم نیست که جلوی این افراد را بگیرد.

ای کاش عده‌ای در این شرایط به مرخصی اجباری می‌رفتند

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه عده ای هم که نان آنها در اختلاف و دوقطبی سازی جامعه است برای این مواضع “به‌به” می‌کنند. به نظر بنده در این شرایط سکوت خیلی ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است. ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می دادند تا به خانه های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می کردند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: جالب این است زمانی که فضای مجازی را فیلتر کردند همان افرادی که موافق فیلتر بودند، رفتند و فیلترشکن دانلود کردند و سپس در موافقت با فیلترینگ اظهار نظر می کنند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: این مواضع خیلی با عقل جور در نمی آید، مردم این رفتارها را می بینند و مقایسه می کنند اما بیشتر عصبانی می شوند.

سرمدی: برخورد چکشی با بی‌حجابی آب ریختن در آسیاب دشمن است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهار نظرهایی مانند نظر اخیر دبیر ستاد امر به معروف درباره بی حجابی نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه آن را تشدید کرده و آب ریختن در آسیاب دشمن است.

کیومرث سرمدی، در واکنش به اظهارات اخیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با بحث حجاب، گفت: در موضوع برخورد با پدیده بی حجابی، استدلالات اینچنینی مانند صحبت های آقای هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه به هر صورت مشکلات را بیشتر می کند و به تعبیری آب ریختن در آسیاب دشمن است.

نماینده اسدآباد تاکید کرد: این موضوع باید از طریق فرهنگ سازی، گفت و گو، ارتباط و انجام وظایف سازمان هایی که مرتبط با مسائل فرهنگی و مذهبی هستند مورد توجه قرار گیرد، و الا اینگونه اظهار نظرها و برخوردهای چکشی این‌چنینی نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه مشکل را تشدید می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403