سلسله جلسات تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار می‌شود


سلسله جلسات تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رئیس فرهنگسرای اندیشه از آغاز برگزاری جلسات تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» در این فرهنگسرا خبر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امین‌زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رئیس فرهنگسرای اندیشه از آغاز برگزاری جلسات تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» با موضوع «جوانان، امید و معنویت» خبر داد و گفت: از مدتی پیش طرح برگزاری سلسله جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه جوانان توسط فرهنگسرای اندیشه و با همکاری اندیشگاه بیانیه گام دوم طراحی و برنامه‌ریزی شده است. این جلسات از این هفته برپا خواهد شد.

وی ضمن تشریح مباحث اصلی مطرحی در این جلسات افزود: در این ویژه برنامه که با عنوان «آشنایی کلی با بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار می‌شود، برترین اساتید حوزه و دانشگاه در قالب جلسات تخصصی بندهای بیانیه گام دوم انقلاب را واکاوی و آنها را بررسی می‌کنند.

امین‌زاده با اشاره به موضوع نخستین جلسه از این برنامه گفت: نخستین جلسه از این ویژه برنامه با موضوع «جوانان، امید و معنویت» برگزار شده و در آن ۲ تن از اساتید برجسته دانشگاه به بحث و بررسی درباره این بُعد از بیانیه گام دوم انقلاب می‌پردازد. غلامرضا زارعی و محمد سهیل سرو مهمان این جلسه هستند. اجرای این جلسه را نیز مجید صفا تاج برعهده خواهد داشت.

رئیس فرهنگسرای اندیشه ضمن اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب خطاب به ملت ایران منتشر شد، چراغ راهی روشن برای ادامه باشکوه انقلاب اسلامی در فصل دوم آن است. این بیانیه حکیمانه، ضمن نگاه به گذشته افتخارآمیز انقلاب اسلامی در ۴۰ سال ابتدایی آن، با استخراج و یادآوری نقاط ضعف و قوت و برخی مشکلات و خطاها در این دوره، برنامه‌ای رو به جلو و امیدبخش، دقیق، مدون و کارآمد را با هدف اعتلای ایران اسلامی پیش‌ِروی مردم، مسئولین و دست‌اندرکاران نظام قرار داده است.

وی درباره ضرورت تبیین این بیانیه گفت: ضرورت تبیین ویژگی و به‌کارگیری فرازها و راهکارهای مهم این بیانیه به‌عنوان دستورالعملی اجرایی برای حل مشکلات کشور یکی از مسئولیت‌های مهم دستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود. از این روی، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری سلسله جلسات «آشنایی کلی با بیانیه گام دوم انقلاب» تلاش دارد گامی روبه جلو در این زمینه بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان