بهبود زندگی دانشجویان در بیمارستان و خوابگاه در اولویت قرار دارد


بهبود زندگی دانشجویان در بیمارستان و خوابگاه در اولویت قرار دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بهبود سطح زندگی دانشجویان در بیمارستان و خوابگاه یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهدی ابراهیمی در بازدید از پاویون های دستیاران و اینترن ها و سالن ورزشی بیمارستان فارابی درباره زندگی دانشجویان در دوره دانشجویی گفت: زندگی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در دوره دانشجویی در دو مقطع تعریف می شود، یک مقطع علوم پایه است که دانشجویان در محیط دانشگاه و برای سکونت در محیط خوابگاه هستند و بعد از آن وارد مقطع بالینی می شوند و بیشتر زمان خود را در محیط بیمارستانی بسر می برند، بر این اساس وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی آنست به همان نسبت که به محیط خوابگاه های دانشجویی اهمیت داده می شود به محیط پاویون های بیمارستان ها توجه شود.

ابراهیمی در ادامه افزود: اتفاق بسیار خوبی که در بیمارستان فارابی شاهد هستیم به لطف تلاش و همت ریاست و مدیریت بیمارستان، فضای مناسبی برای دستیاران، اینترن ها و رزیدنت ها از لحاظ اسکان و سالن غذا خوری محیا شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در بیمارستان فارابی سرانه دانشجویی خوبی به دانشجویان اختصاص داده شده و از نکات برجسته این بیمارستان، مدیریت واحد های دانشجویی با خود دانشجویان حاضر در بیمارستان است و این نقطه عطفی در زندگی دانشجویی و مسئولیت پذیری آن ها به عنوان مسئولین آینده کشور است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سالن ورزشی و بدنسازی این بیمارستان دیدن کرد و گفت: بسیار ارزشمند است که دانشجویان، کارکنان و پزشکان در کنار کار بالین به ورزش و سلامت جسم خود اهمیت می دهند و این معاونت در تلاش است امکانات کافی را در این زمینه فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!