واکنش سرپرست ستاد امر به معروف به حضور 5400 نفر از فرزندان مسئولین در خارج کشور


واکنش سرپرست ستاد امر به معروف به حضور 5400 نفر از فرزندان مسئولین در خارج کشور

​اقتصادنیوز: سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آمار ارائه شده توسط نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور ۵۴۰۰ نفر از فرزندان مسئولان در خارج از کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،‌ سیدمیثم موسوی نژادیان، سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به آمار ارائه شده توسط نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور 5400 نفر از فرزندان مسئولان در خارج از کشور، واکنش نشان داد و گفت: برخورد با این معضل، مطالبه جدی و امر به معروف و نهی از منکر مردمی نسبت به دولتمردان است.

وی با اشاره به نقل قولی از ریاست محترم جمهور که گفته بود «اگر فرزند رفت، پدر هم برود» گفت: بدون شک منظور ایشان شامل همه مسئولان کشور اعم از آقایان و بانوان و همچنین زیر مجموعه‌های قوای سه گانه نیز می‌شود. مناسب است خود مدیران در گام اول برای فرهنگ‌سازی از مسئولیت خود استعفاء دهند.

موسوی نژادیان، رویکرد رئیس جمهور در جلوگیری از انتصاب مدیرانی که فرزندانشان در خارج از کشور هستند را امیدوار کننده و منطبق با شعارها و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرزندان برخی از مقامات دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور حضور دارند و درخواست ما از رئیس جمهور محترم این است که به این موضوع ورود جدی‌تری داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه مردم به شعارهای دولت مردمی امید بسته‌اند و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد، گفت: نیاز است شعارها، در عمل تحقق یابد و با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب، تک تک مدیران و مسئولانی که فرزندان آنها در خارج از کشور حضور دارند، مشخص و از مسئولیت کنار روند. خوشبختانه کشور مدیر مشتاق خدمت کم ندارد.

موسوی نژادیان، یکی از وظایف مجلس را حل معضل حضور فرزندان مسئولان در خارج از کشور دانست و عنوان کرد: باید به دورانی که افتخار مقامات، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور است پایان داد و این شعار شدنی نیست مگر با عمل انقلابی مجلس و مدیران دولت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج