​این ارز دیجیتال 500 درصد رشد کرد


 ​این ارز دیجیتال 500 درصد رشد کرد

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات ریپل (XRP) به‌طور ناگهانی، بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال حرکت قابل‌توجهی نداشته و در حال حاضر در محدوده ۰٫۴۷۷ دلار، با ۰٫۶۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، قرار دارد.

به‌ طور کلی، در هر بازاری، نوسانات قیمت باعث افزایش حجم معاملات می‌شود؛ زیرا معامله‌گران باتجربه برای کسب سود بیشتر، اقدام به خرید در حجم‌های بالاتری می‌کنند. بنابراین، افزایش حجم معاملات ریپل نیز ممکن است ناشی از تمایل سرمایه‌گذاران به خرید این ارز دیجیتال در قیمت پایین فعلی باشد.

همچنین، داده‌های Rich-List.Info نشان می‌دهند که تعداد کیف پول‌های ریپل از مرز چهار میلیون فراتر رفته و در حال حاضر، برابر با ۴،۳۱۱،۴۱۵ عدد شده است.

این رشد در تعداد کیف پول‌ها و حجم معاملات ریپل، زمانی اتفاق می‌افتد که کاربران انتظار دارند نبرد حقوقی طولانی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات‌ متحده به‌زودی با پیروزی ریپل پایان یابد.

به‌تازگی، قاضی دادگاه، اعتراض کمیسیون SEC را رد کرده و به این کمیسیون دستور داده است تا اسناد مربوط به پیش‌نویس سخنرانی جنجالی ویلیام هینمن در سال ۲۰۱۸ را به دادگاه ارائه کند.

به دنبال این پیشرفت بزرگ ریپل در دادگاه، قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۹ سپتامبر، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا