مشروعیت فاطمی امین به عنوان وزیر صمت زیر سوال است


مشروعیت فاطمی امین به عنوان وزیر صمت زیر سوال است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه پیش بحث استیضاح کنندگان وزیر صمت مسکوت ماند و الان مشروعیت وی بر این وزارتخانه زیر سوال است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه الحاق یک تبصره به قانون ساماندهی صنعت خودرو اظهار داشت: در حال حاضر دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو، خودروهای ضعیف و بنجل به مردم ارائه می‌دهند و هیچ گونه پاسخگویی و خدمات پس از فروش از سوی آنها وجود ندارد.

وی گفت: وزیر صمت به ما وعده داده بود قرعه کشی خودرو حذف شود، کیفیت و کمیت خودرو بهبود یابد و واردات خودرو هم انجام شود اما هنوز هیچ یک از این وعده‌ها محقق نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند ماه پیش بحث استیضاح فاطمی امین در صحن مجلس مطرح شد اما رئیس جمهور دو ماه فرصت خواست و این موضوع مسکوت ماند که از آن دو ماه یک ماه هم گذشته است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به صورت اتوماتیک وار مشروعیت فاطمی امین به عنوان وزیر صمت زیر سوال است چرا که بحث استیضاح وی مطرح بود و از آن فرصتی که رئیس جمهور مطرح کرده بود، گذشته است. ما درباره جایگاه وزیر صمت هم حرف داریم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: در حال حاضر ما در حال بررسی لایحه الحاق یک تبصره به قانون ساماندهی صنعت خودرو هستیم و تقاضای بنده از شما آن است که در دستور صحبت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)