(ویدئو) «لری گربه» یک روباه را از ساختمان نخست وزیری فراری داد


(ویدئو) «لری گربه» یک روباه را از ساختمان نخست وزیری فراری داد

گربه ساکن ساختمان نخست وزیر انگلیس یک روباه را که وارد قلمرو او شده بود با شجاعت فراری داد.

«لری گربه» گربه ساکن داونینگ استریت پس از برخورد با یک روباه با موفقیت از قلمرو خود دفاع کرد.

به گزارش فرارو، این دو حیوان متخاصم شب گذشته در خیابان داونینگ شماره ۱۰ با یکدیگر برخورد کردند. لری توانست قبل از تعقیب رقیب خود را مجبور به عقب نشینی در بوته‌ها کند.

رویارویی پر تنش بین داونینگ استریت چیف موزر و روباه شهری شاهد درگیری دو حیوان متخاصم بود که برای قلمرو خارج از خانه نخست وزیر می‌جنگیدند.

علیرغم اینکه اندازه روباه تقریباً دو برابر گربه نخست وزیری بود، لری ۱۵ ساله توانست این حیوان را مجبور به عقب نشینی در بوته‌های مجاور کند.

اما همه چیز به همین جا ختم نشد. گربه معروف به وضوح نشان می‌دهد که روباه جایی در خیابان داونینگ ندارد و با حملات دیگر تلاش می‌کند با تعقیب روباه را دور کند.

اما روباه به همان اندازه سرسخت است و دوباره ظاهر می‌شود، این بار در حالی که لری به آن خیره می‌شود، پشت تیر چراغ پنهان می‌شود.

چشم‌های درخشان روباه را می‌توان دید که به لری خیره شده‌اند، درحالی‌که او با بی‌احتیاطی در حالی که دمش را در هوا بالا می‌برد سرگردان است.

این ویدئو با روباه شکست خورده به پایان می‌رسد که لری به طور معمولی می‌نشیند و از یک پیروزی به دست آمده در نمایش سلطه لذت می‌برد.

لری گربه در سال ۲۰۱۱ به خانه جدید خود در داونینگ استریت پیوست. او در طول سال‌ها همراه بسیاری از نخست وزیران از جمله دیوید کامرون، ترزا می، بوریس جانسون و اکنون لیز تراس بوده است.

این گربه با حیوانات دیگر از جمله دشمن اصلی خود پالمرستون، گربه ساختمان وزارت امور خارجه و همچنین با فریا گربه‌ای که متعلق به جرج آزبرن بود، درگیر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403