ارتش آمریکا به دنبال مقابله با خودکشی فزاینده نیروهایش است


ارتش آمریکا به دنبال مقابله با خودکشی فزاینده نیروهایش است

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، هم‌زمان با اینکه پنتاگون به دنبال مقابله با آمار خودکشی میان اعضای ارتش ایالات متحده است، اشتراک گذاری تجربیات توسط خود این افراد چنین واقعیتی را به طور شفاف و آشکار به نمایش...

ارتش آمریکا به دنبال مقابله با خودکشی فزاینده نیروهایش است
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، هم‌زمان با اینکه پنتاگون به دنبال مقابله با آمار خودکشی میان اعضای ارتش ایالات متحده است، اشتراک گذاری تجربیات توسط خود این افراد چنین واقعیتی را به طور شفاف و آشکار به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال، «دیون ویلیامسون» ۴۶ ساله، فرمانده نیروی دریایی آمریکا که مشکلات متعددی از جمله بی‌قراری، افسردگی، مشکلات مربوط به حافظه و خستگی مزمن را تجربه کرده، گفت: «حس و حالم شبیه به چیزی است که انگار خودم را جایی گم کرده‌ام. از کاپیتان خواستم که در این راستا کمکم کند.»

یک مطالعه تحقیقاتی در سال ۲۰۲۱ تحت عنوان "پروژه هزینه جنگ" نتیجه‌گیری کرد که از زمان حمله یازده سپتامبر تعداد اعضای ارتش و کهنه‌سربازانی که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند، چهار برابر شده است.

این مطالعه عواملی مختلفی از جمله آسیب‌های روحی، فیزیکی، اخلاقی، جنسی، فرسودگی شغلی، استرس و دسترسی مداوم به اسلحه را از عوامل دخیل در خودکشی‌ها دانسته است.

در ماه مارس، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ایجاد یک کمیته مستقل جهت بازنگری سلامت روان اعضای ارتش آمریکا و برنامه‌هایی جهت جلوگیری از خودکشی آن‌ها خبر داد.

پنتاگون به درخواست‌های مکرر برای اظهار نظر پاسخ نداد اما آستین علنا اذعان کرده که پیشنهادهای کنونی درخصوص سلامت روان اعضای ارتش – از جمله دفتر پیشگیری از خودکشی که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد کافی نبوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن