٢٠ نفر از ورزشکاران شهرضایی به اردوی تیم ملی دعوت شدند


٢٠ نفر از ورزشکاران شهرضایی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

شهرضا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا از حضور٢٠ نفر از ورزشکاران شهرضایی به اردوی تیم ملی خبر داد.

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرضا دارای جوانان مستعد و ورزشکار بسیاری است چرا که امسال بیش از ۱۰ نفر به مسابقات برون مرزی، ۵۶ تیم به مسابقات کشوری و ٨۵ تیم به مسابقات استانی اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در ۶ ماهه اول سال تعداد هزار و ٢٣ از آقایان و دو هزار و ۵٨ نفر از بانوان ورزشکار بیمه شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد: ٧۴ رشته ورزشی و ۴۵ باشگاه در شهرضا وجود دارد، سرانه فضای ورزشی روباز ۰.۲۸۷ متر مربع و سر پوشیده ۱۰۵ صدم متر مربع است.

وی بیان کرد: ۲۰ نفر از ورزشکاران توانمند شهرضا به اردوی تیم ملی دعوت شدند همچنین در سال جاری نه مدال برون مرزی، ۵۶ مدال کشوری و ٢٠٧ مدال استانی کسب کردیم.

صادقی ادامه داد: ١۶۵ مسابقه شهرستانی در شهرضا برگزار شده است و شهرضا میزبان سه مسابقه استانی و دو مسابقات کشوری بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: ۹ کارگاه دانش افزایی و دو دوره مربیگری برای افزایش اطلاعات مربیان در شهرضا برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ١٨ همایش پیاده روی، ٢۶ همایش همگانی و فرهنگی، هشت جشنواره، ٣٣ کوه گشت و صعود و ٢١ مورد برنامه تجلیل، مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در شهرستان شهرضا برگزار شده است.

صادقی گفت: می‌توان این آمار ورزش شهرضا در هر زمینه‌ای را افزایش داد اما نیازمند حمایت‌های بیشتر از سمت مسئولین شهر، استان و کشور هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن