واکنش رییس صدا و سیما به شایعه تغییر معاون سیاسی


واکنش رییس صدا و سیما به شایعه تغییر معاون سیاسی

رئیس رسانه ملی خاطرنشان کرد: خیلی از همین جوسازان و حاشیه‌پراکنان متنبه شدند. برای خیلی‌هایشان، سوء تفاهم برطرف شد.

رئیس رسانه ملی عزم بدنه سازمان صداوسیما برای ادامه مسیر تحقق برنامه تحول را جدی خواند و بر ناکارآمدی شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها تأکید کرد.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در دومین نشست افق تحول سخن می‌گفت، وجود وفاق و همدلی میان اصحاب رسانه ملی برای ایجاد و استمرار تحول را به عنوان واقعیت و ارزش برشمرد و تصریح کرد: به لطف خداوند منان، اهالی رسانه ملی همراه و همصدا در مسیر تحول قدم بر می دارند و موانع را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: حرکت ما رو به جلوست و پیشرفت‌های فراوان و دستاوردهای کلانی محقق شده است. پیشرفت ها و دستاوردهایی که ریل‌گذاری تحولات بزرگ‌تر و بستر برکات و ثمرات درخشان‌تر را موجب خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از این نشست که با حضور خانواده معظم شهدا و نویسندگان حوزه ادبیات شفاهی مقاومت، همچنین معاونین او و دیگر مدیران سازمان صداوسیما برگزار شد، با تأکید بر اینکه، وجود موانع و چالش‌های پیدا و پنهان، هیچ‌گاه حرکت تحولی سازمان را متوقف نخواهد کرد، گفت: ما به وجود موانع آگاه بودیم و سند تحول سازمان صداوسیما با اشراف بر موانع پیش بینی‌‌پذیر طراحی شده است.

او ادامه داد: واقف هم بودیم که برخی از اراده‌ها، دوستدار و خواهان تحول تریبون نظام جمهوری اسلامی نیستند؛ اما این اراده‌ها هیچ گاه قادر نیستند ما را از راهی که بدان قدم گذاشته‌ایم، مأیوس و منحرف سازند. از این رو، مسیر تحول را با قدرت می‌پیماییم.

جبلی شایعه‌سازی را یکی از نمودهای شیطنت توصیف کرد و گفت: شایعه‌پراکنی و حاشیه‌سازی‌هایی که تا همین دیشب نیز شاهد آن بودیم، اگر چه به نوعی مانع و مانع تراشی قلمداد می‌شود، اما در برابر آگاهی و عزم تحول خواه اصحاب رسانه ملی، کارکرد مؤثری ندارد.

او با اشاره به اینکه خواستند حواس ما را پرت کنند، تأکید کرد: فضاسازی‌ها و جوسازی‌هایی که در طول این یک سال انجام شد؛ شب‌نامه، روزنامه، گاهنامه، سایت، کانال و هرچه از دستشان برآمد برای متزلزل کردن سازمان در دوره تحول به کار بستند. خواستند حواس‌های ما را پرت کنند اما خدا بالای سر ما بود و خدا حق را به حق‌دار رساند.

رئیس رسانه ملی خاطرنشان کرد: خیلی‌ از همین جوسازان و حاشیه‌پراکنان متنبه شدند. برای خیلی‌هایشان، سوء تفاهم برطرف شد. البته خیلی‌ از آنها همچنان ادامه می‌دهند و همچنان حاشیه‌سازی ادامه دارد؛ تا همین آخر شبِ گذشته حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌هایشان ادامه داشت. به لطف و فضل خدا هیچ‌کدام از این اقدامات ما را از مسیر محکم و مطمئنی که داریم منحرف نخواهد کرد؛ خیال همه راحت باشد.

معاون سیاسی رسانه ملی: حرکت معاونت سیاسی سندمحورانه است

معاون سیاسی رئیس صداوسیما تأکید کرد که دغدغه معاونت سیاسی در دوران جدید این سازمان، حرکت سندمحورانه است. علیرضا خدابخشی در سخنانش در دومین آئین افق تحول رسانه ملی، با بیان اینکه سال‌ها بود که معاونت سیاسی در تهیه و تنظیم و پخش و نشر خبر، از سندمحوری به دور افتاده بود، اظهار کرد: ما در دوره تحولی ، سند محوری را مبنا قرار داده ایم.

وی افزود: آنچه اکنون و امروز برای معاونت سیاسی اهمیت و موضوعیت ناگزیر دارد، سندمحوری و نگاه و اتکا به اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی است.

خدابخشی پرداختن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را یکی از محورهای تحولی در عرصه خبر توصیف کرد و گفت: تلاش ما این است که با تهیه بسته‌های گزارشی و خبری، مردم ،چهره کشور و جامعه خود را در آینه امروز یا دیروز خود مشاهده کنند تا متوجه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول زمان شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر