ساعت دوازده شب با پیامک گفتند به تمرین نیا/ آذری: بخاطر حمایت از وریا من را کنار گذاشتند


ساعت دوازده شب با پیامک گفتند به تمرین نیا/ آذری: بخاطر حمایت از وریا من را کنار گذاشتند

بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا آذری از جمله بازیکنانی است که تابستان امسال قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرد اما در نهایتا از تیم کنار گذاشته شد. حالا او معتقد است که علت این تصمیم، حمایت از کاپیتان سابق استقلال بوده است.

آذری که برای تماشای دیدار تیم های سایپا و ون پارس در استادیوم حاضر شده بود، گفت: یکی از دوستانم به نام فردین نجفی در تیم ون پارس بازی می کند و آمدم که بازی او را از نزدیک تماشا کنم. مدت زیادی بود که مصاحبه نکرده بودم و قصد مصاحبه نداشتم.

* با آمدن ساپینتو، تمام پیشنهاداتم را رد کردم
من اول فصل و قبل از آمدن آقای ساپینتو برای جدایی اقدام کردم. طبق صحبتی که با آقای آجورلو داشتیم، صحبت هایمان طوری پیش رفت که قرار شد یک سال دیگر بمانم و حتی تمدید کردم. وعده های خیلی خوبی مانند بازی کردن به من دادند. پس از آمدن آقای ساپینتو و یک هفته پس از حضور در تمرینات، تمام پیشنهاداتی که داشتم را رد کردم.

* ساعت 12 شب با پیامک گفتند به تمرین نیا
پس از 10 روز، شرایط فوق العاده خوبی داشتم. می توانید این را از بازیکنان نیز بپرسید. رابطه ام با آقای ساپینتو نیز فوق العاده خوب بود. به یک باره و ساعت 12 شب از سمت آقای بیژن طاهری برایم پیامکی آمد که به دستور سرمربی، فعلا در تمرین حضور پیدا نکن و در لیست خروج هستی.

ساعت دوازده شب با پیامک گفتند به تمرین نیا/ آذری: بخاطر حمایت از وریا من را کنار گذاشتند

* آجورلو گفت اشتباهی پیش آمده است
سپس آقای آجورلو با من تماس گرفتند و به دیدن او رفتم. ایشان معذرت خواهی کردند که ناهماهنگی و اشتباهی پیش آمده است. به آقای آجورلو گفتم یا سرمربی این پیامک را داده یا به دستور شما بوده است. وقتی می گویید کار شما نبوده، پس حتما سرمربی من را نخواسته است.

* گفتند بلیت می گیریم و به ترکیه برو
ایشان گفتند برایت بلیت می گیریم و به اردوی تیم در ترکیه ملحق شو. من نیز گفتم الان شرایط جوری نیست که بخواهم برگردم. اگر شما می گویید من مشکلی ندارم. ولی زمانیکه سرمربی نمی خواهد، من سر تمرین بروم که چکار کنم؟

* بخاطر استوری حمایتی از وریا در لیست مازاد قرار گرفتم
واقعیتش این است من حس می کنم بخاطر استوری که برای کاپیتان تیم وریا غفوری گذاشتم، این اقدام برای من صورت گرفت که در لیست مازاد قرار بگیرم. پشیمان هم نیستم. از کسی که به لحاظ رفتاری و شخصیتی الگوی من است، حمایت کردم. ولی خب ایرادی که بود، این لیست مازاد دلیل بر این شد که من تمام پیشنهاداتم را رد کنم و اکثر تیم ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند.

* قلعه نویی گفت بیا با تیم گل گهر تمرین کن
چند تیم به من لطف کردند و گفتند در تمرینات شرکت کن تا بدنت آماده باشد. می توانم نام ببرم، آقای امیر قلعه نویی که اسطوره باشگاه من است و لطف کردند و گفتند بیا سر تمرین تا نیم فصل زمان نقل و انتقالات آغاز شود. ببینیم شرایط در ادامه فصل چگونه پیش می رود.

* می خواستم مانند بزرگان استقلال مسیری را طی کنم
شما یک تیمی را دوست دارید. خیلی وقت ها پیشکسوتان استقلال به من گفته اند الآن زمان جدایی است. باور کنید از سه تیم بالای جدول در لیگ برتر پیشنهاد داشتم. ولی از بچگی هدف و علاقه ای داشتم و دوست داشتم مسیری را طی کنم تا مانند سایر بزرگان باشگاه استقلال جلو بروم. نمی دانم این اهدافی که داشتم اشتباه بوده است یا درست. تصمیم گرفته ام فعلا از استقلال خارج شوم.

ساعت دوازده شب با پیامک گفتند به تمرین نیا/ آذری: بخاطر حمایت از وریا من را کنار گذاشتند

* باعث افتخارم است که از پرسپولیس پیشنهاد داشتم
پیشنهاد از پرسپولیس؟ شاید یکی از دلایلی که... نگویم بهتر است. پرسپولیس تیم فوق العاده بزرگی است و کسی نمی تواند این را انکار کند. استقلال و پرسپولیس همیشه تیم های بزرگی بوده، هستند و خواهند بود. حتی اگر صحبتی از طرف مدیربرنامه ام شده باشد (با پرسپولیس)، برای من باعث افتخار است. امیدوارم که موفق باشند.

* بازیکنانی بودند که به استقلال تحمیل شدند
به نظر من آقای ساپینتو نتوانست بازیکنان را ببیند و تصمیم بگیرد. بازیکنانی بودند که به باشگاه استقلال تحمیل شده بود. شرایط طوری پیش می رفت که می دانستم این اتفاق برایم رخ می دهد. حتی سایر بازیکنان نیز اینگونه بودند. مانند امین قاسمی نژاد که بازیکن بسیار خوبی است.

* آجورلو مدیر فوق العاده خوبی است
باید روراست باشم، از لحاظ مدیریتی آقای آجورلو فوق العاده مدیر خوبی است. استقلال سال قبل قهرمان شد و امسال نیز مدعی است. اگر نیاز بوده که امثال رضا آذری بیرون باشند که استقلال موفق باشد، بهترین تصمیم را گرفته اند.

ساعت دوازده شب با پیامک گفتند به تمرین نیا/ آذری: بخاطر حمایت از وریا من را کنار گذاشتند

* استقلال مدعی اول قهرمانی است
نتایج سینوسی استقلال؟ من اکثر بازی های استقلال از جمله دیدار آخر برابر فولاد را دیده ام. می توانم بگویم که مدعی اصلی قهرمانی است.
* مشغول انجام تمرین هستم
من در زمین شماره سه آزادی در کنار آقای سیروس دین محمدی، فرهاد کاظمی و ایوب اصغرخانی تمرین می کنم.

* فرهاد مجیدی اسطوره زندگی من است
آقا فرهاد به من لطف داشتند و بر گردن من حق دارند. فرهاد مجیدی جزو اسطوره های زندگی من است و او را خیلی دوست دارم و امیدوارم در تیمی که هستند، موفق باشند. نیم فصل اول شرایطم خوب بود، در نیم فصل دوم آنطور که ایشان می خواستند نشد و در نظر داشتند من بازی نکنم. تیم هم قهرمان شد و در اصل باید بگوییم که تصمیم ایشان درست بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید