پرداخت خدمات ابری گوگل با رمزارز


پرداخت خدمات ابری گوگل با رمزارز

گوگل قرارداد جدیدی را با کوین بیس امضا کرد که به مجموعه‌ای از مشتریان اجازه می‌دهد تا برای خدمات ابری آن با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین پرداخت کنند.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ گوگل می گوید که در اوایل سال آینده، کاربران می توانند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم از طریق کوین بیس، هزینه خدمات ابری را پرداخت کنند.

طبق گزارش CNBC در ۱۱ اکتبر، کوین بیس قصد دارد با استفاده از پلتفرم کوین بیس پریمیوم، یک سرویس برای ذخیره و تجارت ارزهای دیجیتال، ایجاد کند.

در مقابل، کوین‌بیس اعلام کرد که برخی از برنامه‌های مربوط به داده‌های خود را که در ابتدا با استفاده از خدمات وب آمازون ذخیره شده بودند، به Google Cloud منتقل می‌کند.

آمیت زاویری، معاون رییس، مدیر کل و رییس پلتفرم گوگل کلود، گفت که در ابتدا، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال تنها از طریق یک گروه منتخب از مشتریانی که قبلاً در Web۳ از طریق ادغام Coinbase Commerce فعال بودند، پذیرفته می‌شود.

زاوری در ادامه اظهار داشت که به مرور زمان این سرویس به مشتریان بیشتری ارائه خواهد شد.

Coinbase Commerce در حال حاضر پرداخت با ۱۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، بیت کوین کش را تسهیل می کند.

معاون توسعه کسب و کار Coinbase، جیم میگدال، گفت که گفتگوها با گوگل در مورد پرداخت‌ سرویس خدمات ابری ماه‌هاست که در حال انجام است.

علاوه بر این گوگل و نیر پروتکل در ۴ اکتبر با هم قرارداد همکاری امضا کردند. طی این قرارداد Google Cloud "پشتیبانی فنی" را به دریافت کنندگان کمک مالی Near ارائه می دهد.

در ماه سپتامبر، BNB Chain همچنین از همکاری با Google Cloud برای ارائه دسترسی سازندگان در اکوسیستم به خدمات ابری خود خبر داد.

Google Cloud در یک پست وبلاگی که در ۲۷ ژانویه منتشر شد بیان می‌کرد که فعالانه بدنبال توسعه خدمات رمزارز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ