نیروی انتظامی امروز در برابر توطئه اسکتبار ایستادگی می‌کند


نیروی انتظامی امروز در برابر توطئه اسکتبار ایستادگی می‌کند

قم- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نیروهای انتظامی امروز در برابر توطئه استکبار ایستادگی می‌کند و از کسانی که در این روزها دچار غفلت شدند درخواست داریم تا به آغوش کشور برگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی عموزاده عصر سه شنبه در مراسم تقدیر از نیروهای انتظامی استان قم که در بلوار بهار برگزار شد با اشاره به سند امنیت ملی کشور آمریکا اظهار داشت: این سند هر سال بر اساس منافع این کشور مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: در آخرین بازنگری سند امنیت ملی آمریکا مطرح شد که اگر آمریکا تا سال ۲۰۲۵ نتواند فرماندهی همه دنیا را در دست بگیرد قدرت این کشور از هم می پاشد.

عموزاده با اشاره به اقدامات آمریکایی‌ها در راستای تضعیف قدرت‌ها در جهان بیان داشت: آنان برای تضعیف قدرت روسیه جنگ این کشور علیه اوکراین را طراحی کردند و از سویی دیگر برای تضعیف چین قدرت دیگر جهان به دنبال درگیری چین و تایوان با سفر نانسی پلوسی به این منطقه بودند.

وی افزود: آمریکا برای آنکه با ایران نیز مقابله کند از آنجا که تمامی راه‌های از جمله جنگ تحمیلی، تحریم و ترور در این سال‌ها اثری نداشته به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور برآمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه آحاد جامعه باید بدانند که نیروهای انتظامی امروز در برابر توطئه استکبار ایستادگی می‌کنند افزود: از کسانی که در این روزها دچار غفلت شدند درخواست داریم تا به آغوش کشور و نظام اسلامی برگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط