جزئیات خودکشی دختر جوان ایلامی از زبان دادستان


جزئیات خودکشی دختر جوان ایلامی از زبان دادستان

دادستان ایلام گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه ای، کذب محض است.

به گزارش مشرق، بخشنده دادستان مرکز استان ایلام شامگاه امروز گفت: دختری که شب گذشته (دوشنبه ۱۸ مهرماه) در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرده بود هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته است.

وی افزود: وی در اسفند ماه سال گذشته نیز با مصرف قرص اقدام به خودکشی(ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه متوفیه اهل یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است، افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه ای، کذب محض است.

وی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده تحت رسیدگی است، تصریح کرد: ماجرای خودکشی این دختر هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی ها و عنادورزی های رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

بخشنده به عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه و تأکید کرد: امیدواریم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه استان ایلام و بالأخص جوانان و نوجوانان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان