سردار هادیانفر: در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی 3 لایه


سردار هادیانفر: در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی 3 لایه

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: نقش دولت و دستگاه‌های دولتی در کاهش تصادفات مؤثر است، ۳۲ دستگاه در امر تصادفات مسئول هستند، اما همیشه از ۴-۵ دستگاه در امر تصادف سوال و جواب شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد از جان‌باختگان تصادفات در سر صحنه و ۴۳ درصد در تروما و بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند؛ دولت باید بر وظایف این دستگاه‌ها مدیریت کند و قوه قضائیه به ترک فعل‌ها ورود کند.

سردار هادیانفر بیان کرد: قانون باید مجازات‌های جایگزین و اجتماعی داشته باشد وگرنه افراد پولدار از قانون سواستفاده می‌کنند و این قانون برایشان بازدارندگی ندارد. ما نیازمند قوانین جدید و به روز و کارآمد و اثربخش هستیم.

وی گفت: تصادف یک امر اجتناب ناپذیری است، اما نباید وسایل نقلیه ما به نوعی باشد که در تصادفات در‌های خودرو قفل شود و یا خودرو آتش بگیرد، با قانون جدید عملاً اسقاط خودرو حذف شده است و خیابان‌ها تبدیل به پارکینگ می‌شوند.

رییس پلیس راهور فراجا یاداور شد: در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی ۳ لایه، خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟