آقایی: گل‌محمدی برگ برنده‌اش را دوباره رو کند


آقایی: گل‌محمدی برگ برنده‌اش را دوباره رو کند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که سرخپوشان باید نتیجه دو بازی با تراکتور و سپاهان را فراموش کنند و مقابل مس رفسنجان امتیاز از دست ندهند.

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه پرسپولیس در این بازی امتیاز از دست داد، اما اینکه در اصفهان بازنده نبود خیلی اهمیت داشت. تساوی مقابل سپاهان بیشتر از این جهت به چشم آمد که این بازی پس از باخت مقابل تراکتور در تهران انجام شد. مهم این است که کادرفنی و بازیکنان این دو بازی را فراموش کنند و از بازی با مس رفسنجان بار دیگر در مسیر پیروزی قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس از دو بازی که مقابل تراکتور و سپاهان فقط یک امتیاز گرفته و می‌تواند مقابل مس رفسنجان که تا هفته هشتم شکست نخورده امیدوار به پیروزی باشد؟ گفت: در اینکه مس رفسنجان تیم باکیفیت و قابل احترامی است شکی نیست ولی پرسپولیس هم چاره‌ای جز برد ندارد، اگر باز هم تیم امتیاز از دست بدهد خیلی بد می‌شود. هافبک‌های پرسپولیس در دو بازی گذشته خوب نبودند و نتوانستند روبه‌جلو بازی کنند، در 4 بازی که سرخپوشان 4 برد پشت سر هم کسب کردند، بازیکنان در میانه زمین به خوبی توپ را به گردش در می‌آوردند و اگر گل‌محمدی می‌خواهد دوباره صدر جدول را پس بگیرد، باید هافبک‌هایش را آماده بازی و برگ برنده‌اش را دوباره رو کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: تیم در این فصل مهره‌های باکیفیت و ارزشمندی در اختیار دارد و انتظار از این تیم بالاست، البته سایر تیم‌های مدعی هم خودشان را تقویت کردند و از بالا تا پایین جدول حریف آسان نداریم، اما با همه این شرایط هیچ تماشاگری از پرسپولیس انتظار تساوی و باخت ندارد و می‌خواهد تیمش همیشه پیروز باشد. پرسپولیس نباید دیگر امتیاز از دست بدهد و هرچه از مسابقات بگذرد گرفتن 3 امتیاز سخت‌تر می‌شود. امتیازهای اول فصل خیلی می‌تواند در پایان فصل به تیم کمک کند.

آقایی در واکنش به مشکلاتی که پرسپولیس برای پرداخت دستمزد لوکادیا مهاجم هلندی‌اش داشته است، عنوان کرد: لوکادیا در چند بازی که بازی کرده نشان داده مهاجم حرفه‌ای است، اما بازیکن حرفه‌ای در تمام مسائل سعی می‌کند حرفه‌ای عمل کند. اگر باشگاه نتواند پول قرارداد لوکادیا را پرداخت کند، ممکن است دوباره با پرونده جدیدی روبه‌رو شویم. لوکادیا مقابل تراکتور و سپاهان آن بازیکن همیشگی نبود و ممکن است این حواشی در عملکرد او تأثیر گذاشته باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی