جهاد تبیین نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان است


جهاد تبیین نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان است

رشت- نشست هم اندیشی فرمانده سپاه قدس گیلان با فعالان فضای مجازی برگزار و حاضران بر ضرورت توجه به جهاد تبیین به عنوان نیاز روز جامعه به ویژه جوانان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه نشست هم اندیشی فرمانده سپاه استان گیلان با فعالان رسانه ای و فضای مجازی برگزار شد.

«قاسم مصفا» از فعالان فضای مجازی در این نشست با انتقاد از ارائه آمار متناقض از سوی مسئولان گفت: امروز نمی‌توان جلوی انتشار اطلاعات و اخبار را گرفت و باید با انتقال سریع و درست خبر، مرجع خبر شد و اجازه نداد رسانه‌های معاند مرجع خبری مردم شوند.

وی افزود: بخشی از مردم امروز نیازمند تبیین هستند و برخی نیز امروز مهارت دفاع از نظام را ندارند و اینها نیازمند برگزاری نشست‌های بصیرتی است.

مصفا با بیان اینکه امروز نیاز به جهاد تبیین داریم، ادامه داد: امروز در مدارس صرفاً آموزش داریم و مبحث پرورش به کلی در آموزش و پرورش رها شده است.

فقدان مرکز روشنگری و جهاد تبیین در گیلان

«محمد پوراسماعیلی» از دیگر فعالان فضای مجازی نیز با بیان اینکه فقدان یک مرکز روشنگری و جهاد تبیین در استان احساس شد، اظهار کرد: بسیاری از مجریان شبکه‌های معاند برای گیلان بودند و در حادثه اخیر، به حوادث رشت ضریب چند برابری می‌دادند و چون عنصر اصلی آشوب رسانه بود باید در این بحث می‌توانستیم خیلی از امور را مدیریت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبل از نگاه امنیتی باید نگاه جامعه شناسی به حوادث اخیر داشته باشیم، افزود: باید حوادث اخیر بررسی شود که چگونه این جوانان از مکتب بسیج رها شده و در نقطه مقابل قرار گرفته‌اند.

پور اسماعیلی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تولید محتوا در سطح رسانه ها گفت: علاوه بر تولید، توزیع کننده مناسب برای محتواهای تولید شده نیز نداریم. تولیدات ما باید به سرعت در کل استان توزیع شود اما این سیستم وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا