تغذیه رایگان بین 47 هزار دانش آموز خراسان جنوبی توزیع می‌شود


تغذیه رایگان بین 47 هزار دانش آموز خراسان جنوبی توزیع می‌شود

موسوی نژاد از بهره مندی ۴۷ هزار دانش آموز دوره ابتدای مناطق محروم، روستایی و عشایری خراسان جنوبی از تغذیه رایگان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد صبح امروز (۱۶مهر) در آیین نمادین آغاز توزیع تغذیه رایگان در مدارس ابتدایی روستایی و عشایری استان که در دبستان شهید نیرومندزاده شهرک بعثت بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: توزیع تغذیه رایگان مدارس مناطق محروم پس از ۱۱ سال در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دوباره از سر گرفته می شود چرا که نگان این دولت به موضوع آموزش و پرورش، برقراری عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از بهره مندی ۴۷ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدای مناطق محروم، روستایی و عشایری استان از تغذیه رایگان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، تا پایان سال تحصیلی جاری قریب ۵۵ نوبت تغذیه رایگان بین دانش آموزان این مناطق استان توزیع شود.

وی در ادامه بیان کرد: برای توزیع تعذیه رایگان در بین دانش آموزان ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان تخصیص یافته است.

موسوی نژاد با اشاره به اهمیت تغذیه دانش آموزان در سلامت و یادگیری مطالب درسی، افزود: در برنامه تغذیه‌ای رایگان این دانش آموزان شیر، نان غنی شده با ویتامین D و روی، پیش بینی شده و در کنار آن، توزیع ریزمغذی‌ها و مکمل یاری و آهن یاری را نیز به خصوص برای دختران دنبال می کنیم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!