پیام تسلیت رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت سیدرضا موید


پیام تسلیت رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت سیدرضا موید

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت سیدرضا موید پیام تسلیتی صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت سیدرضا موید پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
«انّا لله و انّا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت سیدالشعرا، شاعر خوش‌قریحه و حکمت‌آموز آیینی کشور و خادم بااخلاص فرهنگ رضوی، زنده‌یاد سید رضا موید خراسانی(رضوان‌الله علیه) را به خانوادۀ معزز و شاگردان فرهیخته و جمیع علاقه‌مندان به شعر و ادب دینی و انقلابی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
این شاعر پیشکسوت و توانمند، ذوق و قریحه و عواطف ارزشمند خود را عاشقانه معطوف و مصروف نشر و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی نمود و در این مسیر نورانی، آثاری جاودان و جان‌بخش به یادگار نهاد.
از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت و رضوان الهی را برای آن ستایشگر بااخلاص اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و شکیبایی و پاداش و اجر وافر معنوی برای خانواده و بازماندگان شریف مسألت می‌نمایم.
مهرداد باقری پبدنی
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران»
سیدرضا موید خراسانی متولد ۱۳۲۱ شاعر اهل ایران بود که در سال ۱۴۰۰ از سوی بنیاد بین‌المللی آستان رضا به‌عنوان خادم برگزیده فرهنگ رضوی معرفی شده بود. وی عضو شورای شعر انجمن ادبی رضوی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی بود. گستردگی اشعار با موضوعات شخصیت های مذهبی از ویژگی های شعری وی است.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟