جلسه آسیب شناسی نخستین جشنواره تئاتر نهال برگزار شد


جلسه آسیب شناسی نخستین جشنواره تئاتر نهال برگزار شد

جلسه آسیب شناسی نخستین جشنواره تئاتر نهال با هدف بررسی نقاط ضعف و اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه بهتر دومین دوره این رویداد هنری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران آسیب شناسی دور اول برگزاری جشنواره تئاتر نهال که سال گذشته به دبیری محمد احمدی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد؛ در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی و گفتمان و مشورت با حضور محمد احمدی دبیر دور اول این رویداد، رضا گودرزی مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی، مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و سایر نمایندگان این انجمن برگزار شد.

در این جلسه دستاوردها و نقاط ضعف و قوت نخستین دوره جشنواره تئاتر نهال مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات در خصوص برگزاری هرچه بهتر دومین دور این رویداد هنری مطرح شد.

بر اساس این گزارش؛ طبق تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد طرح برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر نهال از سوی آموزشگاه سو و شون و دبیر نخستین دوره این رویداد آماده شود تا در سال 1401 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.‌

لازم به یادآوری است، جشنواره نهال به آموزشگاه های شهرستان‌های استان تهران و نمایش‌هایی که با راهنمایی و سرپرستی اساتید تئاتر آموزشگاه‌های تئاتر استان تهران اجرا می‌شوند، اختصاص دارد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد