زندگی تلخ زن باردار با مرد مطلقه و فرزندانش / از دست مادرشوهرم و فرزندانش خسته شدم


زندگی تلخ زن باردار با مرد مطلقه و فرزندانش / از دست مادرشوهرم و فرزندانش خسته شدم

رکنا: زن جوان بارداری پس از ازدواج مجدد سرپرستی دو کودک را بر عهده گرفت، اما مشکلات پیش روی او جنینش را تا دم مرگ کشاند.

به گزارش رکنا، وقتی برای دومین بار ازدواج کردم در حالی سرپرستی دو کودک را نیز پذیرفتم که چگونگی برخورد با آن ها را نمی دانستم. به همین دلیل زمانی که درگیر مشکلات خانوادگی شدم، عوامل دیگری نیز وارد ماجرا شدند تا زندگی ام را متلاشی کنند .

زن 35 ساله بارداری که برای شکایت از همسرش وارد کلانتری طبرسی شمالی مشهد شده بود، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: در یک خانواده 10 نفره به دنیا آمدم و تا مقطع دیپلم تحصیل کردم. پدرم مردی کارگر است که به اتفاق مادر و دو خواهر و برادر کوچک تر از من در شهرستان فریمان اقامت دارند. با وجود این، پدرم تلاش می کرد تا هشت فرزندش مشکل حادی در زندگی نداشته باشند. خلاصه وقتی در کنکور سراسری پذیرفته نشدم به اولین خواستگارم پاسخ مثبت دادم و با فریبرز ازدواج کردم. اما او جوان معتادی بود که حتی نمی توانست مخارج اعتیاد خودش را تامین کند به همین دلیل من روزهای سختی را می گذراندم و برای تهیه مایحتاج روزانه ام دست به دامان پدرم می شدم. این گونه بود که بعد از 6 سال زندگی مشترک دیگر نتوانستم این شرایط را تحمل کنم و به ناچار از او طلاق گرفتم تا سرنوشتم را تغییر بدهم و از این فلاکت نجات یابم اما دیگر شرایط ازدواج برایم سخت تر شده بود. معمولا افرادی به خواستگاری ام می آمدند که ازدواج با آن ها برایم زجرآورتر از همین زندگی مجردی بود تا این که بالاخره سال گذشته هدایت به خواستگاری ام آمد.

دردسر ازدواج با مرد مطلقه و فرزندانش

او سنگ کار ساختمان بود و با دو پسر 6 و 9 ساله اش زندگی می کرد. همسر هدایت چند ماه قبل طلاق گرفته و به خانه پدرش رفته بود. در این میان من و هدایت چند بار با یکدیگر درباره زندگی مشترکمان صحبت کردیم که او تاکید داشت من باید برای دو فرزند او مادری کنم من هم که تاکنون فرزندی نداشتم پذیرفتم و بدین ترتیب با برگزاری یک مهمانی کوچک زندگی مشترکمان را آغاز کردیم اما از همان روزهای آغازین ورود من به زندگی «هدایت» دو فرزند او در برابر من جبهه گرفتند به گونه ای که نه تنها با من لجبازی می کردند بلکه با رفتار و گفتار کنایه آمیزشان آزارم می دادند. یوسف که پسر بزرگ هدایت بود، سعی می کرد با رفتارهای توهین آمیزش مرا از زندگی پدرش دور کند تا مادرش دوباره به خانه آن ها بازگردد.

خلاصه من و فرزندان هدایت در حالی مدام با یکدیگر درگیر بودیم که من مهارت برخورد با چنین شرایطی را نیاموخته بودم و نمی دانستم در این گونه موارد چگونه باید با دو کودک رفتار کنم. از سوی دیگر نیز «یدا...» که برادر هدایت بود در کنار ساختمان محل زندگی ما بنگاه معاملات خودرو داشت و بلافاصله همه اتفاقات منزل ما را به مادر و برادرش اطلاع می داد. یوسف هم با تحریک مادرش هر حادثه کوچکی را برای عمویش بازگو می کرد و گاهی راست و دروغ را به هم می بافت تا مرا تحقیر کند به همین دلیل دخالت های مادر هدایت نیز در زندگی من شروع شد چرا که معتقد بود نوه هایش را آزار می دهم. در این میان، هدایت هم بدون توجه به خواسته های من از مادرش طرفداری می کرد و مرا کتک می زد.

چند روز قبل نیز «یوسف» با این بهانه که او را کتک زده ام به بنگاه عمویش رفت که دقایقی بعد همسرم کارش را رها کرد و با برگشت به منزل مرا در حالی به شدت کتک زد که می ترسیدم جنینم را سقط کنم. هر چه فریاد می زدم فرزندت دروغ گفته است حرفم را باور نکرد تا این که به ناچار به خانه پدرم رفتم و چند روز بعد با هدایت تماس گرفتم و گفتم قصد دارم به خانه بازگردم اما هدایت گفت باید از مادرش اجازه بگیرد که آیا دوباره مرا به خانه بازگرداند یا نه! اکنون در حالی آشیانه ام در مسیر باد قرار گرفته است که برادر هدایت نیز مرا بیمار روانی خواند که قصد دارم برادرزاده هایش را اذیت کنم و...

به دنبال اظهارات این زن جوان و با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد جواد یعقوبی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) بررسی های تخصصی و کارشناسی این ماجرا توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا