اصرار سرمربی استقلال نظر باشگاه را تغییر داد!


اصرار سرمربی استقلال نظر باشگاه را تغییر داد!

درخواست چند باره ساپینتو جواب داد و باعث تغییر نظر مدیران باشگاه استقلال شد.

عارف غلامی مدافع استقلال به دلیل سرپیچی از قوانین باشگاه استقلال از بازی با فولاد و تمرینات استقلال محروم شد اما در جلسه انضباطی باشگاه حاضر شد و با مدیران این تیم دیدار کرد.

برخلاف شایعات که گفته می شد مسوولان تیم پاسخگوی این بازیکن نبودند جلسه انضباطی غلامی برگزار شد و وی متقاعد شد که با شرایط تیم و اعضای باشگاه خود را وقف دهد.

این بازیکن که در صفحات مجازی فعالیت دارد از سوی مدیرعامل استقلال سردار آجورلو به باشگاه فراخواند شد و در مورد اقدامات خود توضیحاتی را ارائه کرد.

گویا مسوولان در ابتدای فصل برگه ای را مقابل بازیکنان قرار دادند که آنها باید بر طبق آن مفاد بر طبق اصول باشگاه پیش بروند و خواسته های مدیران را اجابت کنند اما غلامی در این مورد سرپیچی کرده و پس از تذکرات لازم نیز به اقدامات مجازی خود ادامه داده و این موضوع با قوانین باشگاه استقلال مغایرت دارد.تعهد بازیکنان استقلال در ابتدای فصل امضا شده و هر بازیکنی بر خلاف آن تعهد رفتار کند باید پاسخگو باشد.

یکی از مسوولان استقلال به خبرنگار میدان گفت:عارف در این مورد بارها اخطار دریافت کرد و باز هم به اقداماتش ادامه داد به همین دلیل باید در مورد اقداماتش توضیحاتی ارائه می کرد زیرا باشگاه در مورد تمام نفراتش مسوول است و بازیکنان نیز نباید در مورد رعایت برخی مسائل کوتاهی کنند.

اصرار سرمربی استقلال نظر باشگاه را تغییر داد!

بر اساس اعلام مقام مسوول در باشگاه استقلال مشکل عارف حاد نیست و پس از جلسه فوق این بازیکن به تمرینات و ترکیب استقلال باز می گردد زیرا ساپینتو نیز به وی اعلام نیاز کرده و خواستار حل و فصل مشکل این بازیکن به سرعت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا