حمله ستاد امر به معروف به منتقدان هاشمی گلپایگانی/ با دشمنان هم صدا شدید


حمله ستاد امر به معروف به منتقدان هاشمی گلپایگانی/ با دشمنان هم صدا شدید

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با اظهارات دبیر ستاد امر به معروف در نشست با مسئولان عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، طبق گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ در پی برخی سوء برداشت‌ها از خبر نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه با مسئولین عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی که ناشی از اشتباه و عدم دقت کافی در پیاده سازی و تنظیم خبر سخنان دبیر محترم ستاد در این جلسه بوده است و متاسفانه بهانه توهین و هجمه عجولانه برخی مدعیان انقلابی‌گری به دبیر این ستاد و هم صدایی با دشمنان قسم خورده مردم شد، روابط عمومی این ستاد ضمن عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی، در پاسخ به مطالبه به حق دلسوزان برای تنویر افکار عمومی متن صحیح اظهارات وی را منتشر می نماید.

سیدمحمدصالح‌ هاشمی‌گلپایگانی در دومین نشست مسئولان عفاف و حجاب، مساله عفاف را مسئله‌ای جدا از شورش‌های اخیر عنوان کرد و اظهار داشت این نوبت دشمن حجاب را بهانه کرده است.

وی تاکید کرد باید بسترهای موج سواری و التهاب آفرینی دشمن را رفع کنیم چرا که بنای دشمن همیشه تحریک و سوء استفاده از احساسات مردم است تا حدی که به خاطر درگذشت یکنفر ده ها نفر را به کشتن می دهد. مشکل اصلی دشمن حجاب و بنزین و انتخابات نبوده بلکه می خواهد اصل نظام را زمین بزند.

وی افزود مساله فتنه یک بحث است و حل عقلانی مشکلات جامعه که زمینه بی اعتمادی و نا امنی را فراهم می کند بحثی دیگر است. دشمن فضای رسانه ای را در اختیار گرفته و حتی خوراک فکری برخی دوستان را تأمین و متاسفانه قضاوت های انها جهت دهی می کند تا علیه هم مشغول شده و عجولانه و ندانسته توهین و بی ادبی و تمسخر کنند. در این میان مهم این است که ما وظایف خود را درست انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن