این مجسمه گم شده دست ارتش بود /سخنگوی شورا شاکی شد


این مجسمه گم شده دست ارتش بود /سخنگوی شورا شاکی شد

علیرضا نادعلی در واکنش به مفقود شدن سردیس تیمسار فلاحی در منطقه یک، اظهار کرد: آنچه که ما مطلع هستیم به عنوان سرقت این سردیس برداشته شده است.

به گزارش اقتصدنیوز به نقل از اکوایران، سردیس سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی که دو روز پیش اعلام شده بود گم شده است مشخص شد به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های ولی‌عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود،به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.

علیرضا نادعلی دیروز در پایان نودوششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به مفقود شدن سردیس تیمسار فلاحی در منطقه یک، اظهار کرد: آنچه که ما مطلع هستیم به عنوان سرقت این سردیس برداشته شده است، چون هیچ هماهنگی با مجموعه زیباسازی منطقه یک یا سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت نگرفته است لذا دوستان به عنوان اینکه این سردیس به سرقت رفته موضوع را دنبال می‌کنند.

وی افزود: طبعا هر مجموعه‌ای بخواهد در خصوص این سردیس‌ها و تندیس‌ها کاری انجام بدهد باید با سازمان زیباسازی شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه صحبت‌هایی که درمورد مجموعه‌ها زده می‌شود صرفا گمانه زنی است، تصریح کرد: در مورد المان‌های حجمی در سطح شهر و جابجایی آنها قبلا گزارش‌هایی وجود داشته، اکنون شهر بواسطه برخی از بی‌نظمی‌ها و اغتشاشات که یکی از عوارض آنها ایجاد ناامنی است باعث می‌شود تا این تخلفات راحت‌تر اتفاق بیفتد.

نادعلی افزود: اگر در خصوص این سردیس از سازمان زیباسازی موضوعی اعلام شود بنده هم موضع‌گیری خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران چیزی اعلام نشده گفت: در صورتیکه این جابجایی توسط هر سازمانی اتفاق افتاده باشد طبیعی است که حق شهرداری تهران و مجموعه مدیریت شهری برای اعتراض و ابراز گله‌مندی باقی است. هماهنگی این موضوعات با سازمان زیباسازی است اما چون چیزی به سازمان زیباسازی رسما اعلام نشده لذا ما نسبت به هیچ دستگاهی نمی‌توانیم موضع‌گیری داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید