تلاش خانواده قاتل وحید مرادی برای رهایی از اعدام فرزندشان / در جلسه صلح و سازش چه گذشت؟


تلاش خانواده قاتل وحید مرادی برای رهایی از اعدام فرزندشان / در جلسه صلح و سازش چه گذشت؟

رکنا: جلسه صلح و سازش در پرونده قتل وحید مرادی در دادسرای جنایی تهران برگزار شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، تیرماه سال 97 وحید مرادی گنده لات مشهور تهرانی که با کری خوانی در فضای مجازی شهرت کسب کرده بود، در درگیری ای که هنگام هواخوری در زندان رخ داده بود به قتل رسید.

وحید مرادی به اتهام قتل رفیق خود به نام حسین در یک مهمانی به زندان افتاده بود و قاتل وحید مرادی هم جوانی به نام سعید شناخته شد که او نیز به اتهام قتل یک مرد 47 ساله در جریان نزاع دسته جمعی راهی زندان شده بود.

سعید به اتهام قتل وحید مرادی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت و سرانجام به قصاص محکوم شد.

روز گذشته خانواده سعید با حضور در دادسرای جنایی تهران در جلسه صلح و سازش که توسط دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، برگزار شده بود شرکت کردند.

در این جلسه خانواده وحید مرادی به عنوان اولیای دم پرونده هم حضور داشتند و بار دیگر اعلام کردند که حاضر به گذشت از خون وحید نخواهند بود و خواسته آنها قصاص متهم است.

در پایان این جلسه، مادر متهم در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«پسرم قبلا به اتهام قتل در جریان درگیری دسته جمعی به قصاص محکوم شده بود که در آن پرونده رضایت اولیای دم را جلب کردیم.من پنج فرزند دارم که سعید فرزند دوم من است.جوان خوبی است و من به عنوان یک مادر از او راضی بودم.نمی دانم چرا دست سرنوشت او را درگیر این پرونده ها کرد.در این مدت بارها دلم می خواست به دیدار خانواده وحید مرادی بروم چون از مهمان نوازی این خانواده تعریف زیادی شنیده بودم و می خواستم برای همدردی و طلب بخشش مهمان آنها باشم که نپذیرفتند.حالا هم هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا آنها از خون پسرم بگذرند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز