ویدیو و رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد


ویدیو و رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد

طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات گوناگونی پیرامون اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا بودیم. اکنون یک طراح خوش‌ذوق با شناسه 4RMD دست به‌کار شده و با الهام گرفتن از جزئیات لو رفته اقدام به طراحی رندرهایی برای...

طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات گوناگونی پیرامون اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا بودیم. اکنون یک طراح خوش‌ذوق با شناسه 4RMD دست به‌کار شده و با الهام گرفتن از جزئیات لو رفته اقدام به طراحی رندرهایی برای خانواده گلکسی S23 نموده است. این تصاویر نشان‌دهنده چندین نکته جالب هستند که مهم‌ترین آنها تغییر در سبک طراحی دوربین اصلی است.

بر اساس تصاویر پیش‌تر منتشر شده، سیستم دوربین پشتی گلکسی S23 اولترا فاقد طراحی جزیره‌ای بوده و از 2 لنز دوربین کاملا صاف بدون حلقه‌های فلزی تشکیل خواهد شد. اما اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از طراحی ماژولار دوربین کاملا فاصله گرفته و در عوض از لنزهای دوربین برجسته روی پنل پشتی استفاده می‌کنند.

با وجود استفاده از این سبک طراحی، ماژول جزیره‌ای محصور شده دوربین که پیش‌تر گوشه فوقانی پنل پشتی هندست‌ها را اشغال می‌کرد؛ کنار گذاشته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر پرچم‌داران آینده دارای حواشی باریک‌تری بوده و این هندست‌ها با 5 مدل رنگی مختلف روانه بازار شوند.

دستگاه کوچک‌تر مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی داینامیک آمولد با روشنایی بالاتر بوده و حداکثر میزان روشنایی این پنل حدودا برابر با 1500 نیت خواهد بود. در بخش دوربین نیز احتمالا از یک لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی جدید و یک دوربین 50 مگاپیکسلی واید با قابلیت ضبط ویدیویی 8K با سرعت 30 فریم برثانیه استفاده خواهد شد. عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف‌ بهبود خواهد یافت؛ حتی اگر سامسونگ در سری گلکسی S22 تمام تمرکز خود را بر ارتقاء قابلیت‌های عکاسی شبانه متمرکز کرده باشد. بعلاوه کاربران به یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی جدید با قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری دسترسی خواهند داشت.

ویدیو و رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد
ویدیو و رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد
ویدیو و رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد

تراشه 5 نانومتری اگزینوس 2300 با CPU سریع‌تر، 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی سایر ویژگی‌های این هندست‌ را تشکیل می‌دهند. بر اساس پیش‌بینی‌ها ظرفیت باتری گلکسی S23 به 3900 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته و سرعت شارژ آن نیز به 30 وات خواهد رسید؛ بنابراین سرعت شارژ هندست در مقایسه با فناوری 25 واتی نسل قبلی رشدی جزئی را تجربه خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس با مدل‌های رنگی مشکی (Phantom Black)، سفید (Phantom White)، صورتی- طلایی، آبی و بنفش (Phantom Violet) روانه بازار خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!