نظارت سازمان امور دانشجویان بر کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه ها


نظارت سازمان امور دانشجویان بر کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه ها

رئیس سازمان امور دانشجویان از نظارت این سازمان و صندوق رفاه دانشجویان بر کیفیت غذای دانشجویی خبر داد و گفت: این برای ما اصل اساسی است.

هاشم داداش پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره کیفیت غذای دانشجویی و سیستم نظارتی دانشگاه‌ها بر کیفیت غذای دانشجویی گفت: اصل مهم برای ما این است که غذا ازجهت کمیت، به اندازه و از نظر کیفیت در حدی باشد که ذائقه دانشجویان را تحریک پذیر کند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات برخی از دانشجویان به دلیل شرایط شخصی، جسمانی و ذائقه‌های شخصی و موردی دچار مشکلاتی می‌شوند که این دلیل بر ایراد داشتن کیفیت غذای دانشجویی نیست، اگر به یک باره ۱۰۰ دانشجو یک دانشگاه دچار مشکل شدند در آن صورت می‌توان گفت که کیفیت غذا مشکل دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: صندوق رفاه دانشجویان و معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها بر غذای دانشجویی نظارت دارند و اصل برای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان و دانشگاه‌ها این است که غذایی که پخته می‌شود کیفیت لازم را داشته و سلامت دانشجویان را در پی داشته باشد این برای ما اصل اساسی است هر چقدر این کیفیت بالا باشد، بهتر است.

وی افزود: در تأمین مواد اولیه غذا تمام تلاش دانشگاه‌ها این است که بتوانند از مواد اولیه ای استفاده کنند که استاندارهای لازم و حداقل‌ها را داشته باشد تا دانشجویان از نظر سلامتی دچار مشکل نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا