قیمت خودرو 20 مهر 1401 / دوباره سکوت بر بازار خودرو حاکم شد


قیمت خودرو 20 مهر 1401 / دوباره سکوت بر بازار خودرو حاکم شد

بازار خودرو همچنان راکد است و این رکود که هرچند تقریبا دو سالی می‌شود که بر بازار سایه انداخته اما در چند ماه اخیر سنگین تر نیز شده است. آنگونه که اغلب فعالان این بازار، حجم معاملات روزانه خود را صفر گزارش کنند. در کنار این رکود نکته مهم دیگر بازار که از ابتدای هفته پر رنگ شده است افزایش قیمت ها است که کارشناسان دلیل بسیاری از آن ها را جو روانی حاکم و همچنین معدود معاملات انجام شده می دانند. دیروز اما در بازار خودرو روند افزایشی قیمت ها متوقف شده بود. به عوان مثال قیمت پژو پارس LX همان ۳۸۵ میلیون تومان روز گذشته معامله شد.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ بازار خودرو که از ابتدای هفته شاهد افزایش قیمت متوالی و چند میلیون تومانی بود دیروز با آرامش نسبی به فعالیت خود ادامه داد. هرچند شرایط برجامی و همچنین نرخ ارز تغییر چندانی نکرده بازار خودرو امروز عملا هیچ تغییر قیمتی به ثبت نرساند و باید منتظر ماند و دید آیا این توقف افزایش قیمت ها مانا است یا قیمت ها همچنان قصد بالارفتن دارند؟

ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که از ابتدای هفته و با شروع موج افزایشی، روز شنبه ۵ میلیون تومان افزایش قیمت به ثبت رسانده بود امروز همانند دیروز بدون تغییر بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ اکنون در بازار ۳۰۵ میلیون تومان اعلام می شود.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما که با ۱۰ میلیون افزایش از ابتدای هفته به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده بود امروز بدون تغییر باقی ماند.

قیمت پژو پارس LX که هفته گذشته ۳۷۲ میلیون تومان اعلام می شد در این هفته با افزایش ۱۳ میلیونی همراه بود اما امروز شاهد تغییر نبود. قیمت پژو پارس LX با این روند به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند EF7 هرچند که امروز بدون تغییر بود اما این خودرو تنها نمونه ای در بازار این هفته خودروهای داخلی بود که با کاهش همراه بود. قیمت سمند EF7 در این هفته با ۴ میلیون تومان کاهش به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو 20 مهر 1401 / دوباره سکوت بر بازار خودرو حاکم شد

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ در این هفته و با توجه به روند افزایشی در بازار خودرو پس از مدت ها شاهد افزایش بود. قیمت پراید ۱۱۱ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت ساینا نیز در این هفته با افزایش ۱ میلیون تومانی همراه بود و به ۲۰۵ میلیون تومان رسید اما دیروز همانند سایر خودروها قیمت ساینا بدون تغییر بود.

قیمت کوییک معمولی هم بدون تغییر بود. قیمت کوییک معمولی با افزایش ۵ میلیون تومانی از ابتدای هفته به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو 20 مهر 1401 / دوباره سکوت بر بازار خودرو حاکم شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا