بانک‌ها در چارچوب قانون موظف به تعامل با واحدهای تولیدی هستند


بانک‌ها در چارچوب قانون موظف به تعامل با واحدهای تولیدی هستند

اردبیل- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با ابلاغ مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بانک‌های عامل ملزم به همکاری با واحدهای تولیدی در چارچوب قوانین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: با پیگیری مشکلات بیش از ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل، راهکارهای لازم برای احیای این واحدهای تولیدی ارائه شد.

وی از بازدیدهای میدانی مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای بررسی و احصای مشکلات این واحدها خبر داد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ملی و امکانات استانی برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی مد نظر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل طرح مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را مهم ارزیابی کرد و گفت: نشست‌های این ستاد با حضور استاندار اردبیل برگزار می‌شود تا با طرح مشکلات برای برون رفت از آنها راهکارهای لازم اتخاذ شود.

صادقی افزود: با ابلاغ مصوبات این جلسه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان نیز ملزم به همکاری با واحدهای تولیدی استان در چارچوب قانون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات تولیدی و رونق کسب و کار که منجر به شکوفایی اقتصادی استان خواهد شد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع استان اردبیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: با بررسی مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی موضوعاتی شامل درخواست تسهیلات، بدهی معوق بانکی، بخشودگی جرایم، دریافت انشعاب آب و گاز، تمدید تسهیلات و واگذاری مطرح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش