زنجیره اتحاد بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان است


زنجیره اتحاد بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان است

گمیشان- شاعر آئینی اهل سنت گلستان گفت: زنجیره اتحاد و برادری که دور تا دور کشور ما کشیده شده بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان نظام است.

آخوند قربانقلی قرجه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستون اسلام بر پایه وحدت بنا شده و اگر وحدت صحابه پیامبر (ص) در پیروی از دستورات ایشان در صدر اسلام نبود، امروز اثری از اسلام، قبله و کتاب قرآن وجود نداشت.

شاعر آئینی اهل سنت گلستان ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام در زمانی که قبایل عرب فرزندان دختر خود را زنده به گور می‌کردند، صحابه را به وسیله اخلاق حسنه دور هم جمع و وحدت را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: پیامبر با اخلاق نیکوی خود ابتدا وحدت را در جامعه را ایجاد کرد و بعد از آن با کمک وحدت ایجاد شده در صفوف مسلمین توانست در برابر هجمه‌های بدخواهان بایستد و درخت اسلام را به ثمر بنشانند.

روحانی اهل سنت گمیشان گفت: شیعه و سنی هر دو رو به یک قبله نماز می‌خوانند و کتاب قرآن و پیامبر مشترک دارند و این مشترکات مهم و ارزشمند عاملی برای اتحاد آنها است.

قرجه تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شیعه و سنی زیر پرچم جمهوری اسلامی در مقابل رژیم بعث عراق جنگیدند و شیعه و سنی هر دو شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و با اتحاد خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی تصریح کرد: زنجیره اتحاد و برادری که دور تا دور کشور ما کشیده شده بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان نظام است.

شاعر آئینی اهل سنت گلستان گفت: اتحاد و همدلی مردم گلستان بسیار محکم و در کل کشور نمونه است و مردم شیعه و سنی آنچنان با هم اتحاد دارند و خو گرفته‌اند که مسئله شیعه و سنی در استان ما مطرح نمی‌شود.

قرجه عنوان کرد: ما باید قدر وحدت موجود در گلستان را بدانیم و هر روز آن را مستحکم‌تر کنیم تا فرزندانمان شاهد این لحظات بوده و الگوبرداری کنند و وحدت نسل به نسل در جامعه گسترش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟