دشمنان نگران عزت یافتن انقلاب هستند


دشمنان نگران عزت یافتن انقلاب هستند

یزد- همرزم شهید سلیمانی گفت: دشمنان نگران عزت یافتن انقلاب هستند از اینرو مدام دسیسه چیده و دشمنی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم، سه شنبه شب در اجتماع بزرگ امت رسول الله در تکیه امیرچقماق یزد و در جوار مزار شهدای گمنام ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان یزد اظهار داشت: این اجتماع عظیم که در آن دل‌های پاک مردم دارالعباده گردهم جمع شده‌اند، اجتماعی از اعتقاد، عشق، صفا، دوستی، ولایتمداری، شهامت و شجاعت است.

وی با بیان اینکه من از شاگردان شهید باکری، همرزم شهید سلیمانی، همسنگر شهید همدانی هستم و در دوران دفاع مقدس در کنار تیپ همیشه پیروز الغدیر یزد بوده ام، بیان کرد: چه بسیار شهدای والامقامی که در مسیر شهادت، درس ایثار را به درستی معنا کردند.

نوعی اقدم، شهدا را انسان‌هایی وارسته و دارای تقدس خواند و عنوان کرد: بی شک مراسم گرفتن برای این شهدا کافی نیست زیرا شهید برنامه و مراسم و زبان تسلی نمی‌خواهد، شهید پیرو می‌خواهد و همه ما باید تلاش کنیم که پیرو راه شهدا و حافظ خون شهدا باشیم.

وی یزدی‌ها را مردمی معنوی، مقتدر، شجاع و پایدار دانست و گفت: مردم یزد به حق برای شهدا سنگ تمام گذاشتند.

نوعی اقدم، تجمع بزرگ یزدی‌ها را مصداق «ترهبون به عدو الله و عدوکم» دانست و گفت: فرصت طلب‌ها، دسیسه چینان و دشمنان این نظام ببینند که این ملت به عشق شهدا همیشه در صحنه هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما همواره نگران عزت یافتن انقلاب هستند و می‌ترسند که عزت انقلاب هر روز افزایش یابد و به همین دلیل است که مدام در حال توطئه چینی هستند.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: ما پیرو راه شهدا، ادبیات شهدا و فرهنگ شهدا هستیم و راه آنها را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: اولین کلمه‌ای که جامعه امروز ما به آن به شدت نیاز دارد، ایثار است، من معنای لغوی ایثار را نمی دانم زیرا در جبهه‌ها صحنه‌هایی دیده ام که ایثار به شکل واقعی برایم معنا کرد و آن صحنه‌ها، در قالب کلام نمی گنجد.

نوعی اقدم با اشاره به خاطراتی از ایثارگری‌های رزمندگان از واکس زدن کفش یکدیگر تا بخشیدن پتو در سرمای هوا و … عنوان کرد: شهید باکری نیز به عنوان فرمانده، کارهایی انجام می‌داد که هیچ کلمه‌ای به جز ایثار نمی‌تواند زیبایی آن را به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: وقتی برای کارهای کوچک و بی هزینه و کم هزینه مثل واکس زدن کفش ایثار شود، سنگ بنای ایثارگری گذاشته می‌شود و کسی که این روحیه را در خود تقویت کرده باشد، آنگاه در برخورد با میدان مین، جان خود را ایثار می‌کند و به قلب میدان مین می‌زند.

نوعی اقدم افزود: جامعه امروز ما نیازمند این روحیه و نیازمند ایثاری از نوع ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک