شرکت مهندسی و توسعه گاز به دنبال ورود به عرصه «مینی ‌ال‌ان‌جی»


شرکت مهندسی و توسعه گاز به دنبال ورود به عرصه «مینی ‌ال‌ان‌جی»

به گزارش شانا، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، محسن مظلوم فارسی‌باف، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه با حضور در واحد تولید ال‌ان‌جی و هلیوم شرکت امین‌فناور شریف از روند فعالیت این کارخانه بازدید کردند...

به گزارش شانا، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، محسن مظلوم فارسی‌باف، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه با حضور در واحد تولید ال‌ان‌جی و هلیوم شرکت امین‌فناور شریف از روند فعالیت این کارخانه بازدید کردند و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این واحد صنعتی آشنا شدند.

براساس این گزارش، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران همسو با رسالت خود در دستیابی به فناوری‌های مورد نیاز صنعت گاز کشور، قصد ورود به عرصه مینی‌ال‌ان‌جی را دارد؛ از این رو ارزیابی ظرفیت‌ شرکت‌های توانمند این حوزه را در دستور کار قرار داده است.

اکنون اهمیت دستیابی به فناوری ال‌ان‌جی با توجه به جایگاه این فناوری در عرصه تجارت جهانی گاز افزایش یافته و در زمینه مینی‌ال‌ان‌جی نیز کاربردهای داخلی مدنظر است، به این صورت که در فصول گرم سال وقتی نیازهای خانگی کمتر است، صنایع با بهره‌گیری از این فناوری، گاز را ذخیره می‌کنند تا از آن در فصل سرد استفاده کنند.

شرکت مهندسی و توسعه گاز به دنبال ورود به عرصه «مینی ‌ال‌ان‌جی»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور