روزنامه اصولگرا: نظام سلبریتی‌ها را به «تور انقلاب‌گردی» ببرد/ باید نمک‌گیرشان کرد


روزنامه اصولگرا: نظام سلبریتی‌ها را به «تور انقلاب‌گردی» ببرد/ باید نمک‌گیرشان کرد

جای سلبریتی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم رحلت حضرت امام (ره)، روضه‌ها و سخنرانی‌ها و مراسم رسمی مثل نماز جمعه و اردوی راهیان‌نور و خیلی جاهای دیگر خالی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه رسالت، آزادیِ کار دادن به سلبریتی‌ها و بستن قراردادهای میلیاردی با آن‌ها کافی نیست؛ در کنار این باید نمک‌گیرشان کرد. مثلا روز راهپیمایی ۲۲ بهمن که می‌شود، می‌طلبد که مسئولین با نامه‌ای رسمی از چند سلبریتی شاخص دعوت کنند...کلا جای سلبریتی‌ها در مراسم رحلت حضرت امام(ره)، روضه‌ها و سخنرانی‌ها و مراسم رسمی مثل نماز جمعه و خیلی جاهای دیگر خالی است.

هر جا انقلاب ما شاهکاری می‌کند، هر جا خدمت عظیمی ارائه می‌دهد، هر جا دانشمندان ما قله‌ای از قله‌های علم را فتح می‌کنند، هر جا قوای مسلح ما رزمایش، بلکه حتی عملیات باشکوهی را انجام می‌دهند، هر جا میدانی از میدان‌های فداکاری و ایثار و شجاعت و حماسه‌آفرینی جوانان انقلابی این مرزوبوم است، سلبریتی‌ها را هم باید دعوت کرد، تا از نزدیک حاضر و شاهد باشند و طعم انقلاب را بچشند.

نظام که میلیارد میلیارد خرج این سلبریتی‌ها می‌کند؛ این هم روش! اتفاقا این‌یکی جای دوری نمی‌رود. می‌طلبد نظام سلبریتی‌هایش را به تور انقلاب‌گردی ببرد. یکی راهیان نور است، یکی هم اربعین. هزارتا تور دیگر هم می‌شود تعریف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!