جمشیدوند: تیم بسکتبال مهرام جوان اما پرانگیزه است/ باید به تیم ملی احترام بگذاریم


جمشیدوند: تیم بسکتبال مهرام جوان اما پرانگیزه است/ باید به تیم ملی احترام بگذاریم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام از بُرد این تیم مقابل شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ابراز رضایت کرد.

کامران جمشیدوند در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ارزیابی خود از بازی مهرام با شهرداری گرگان اظهار داشت: بازی خوبی هم برای ما و هم آن‌ها بود زیرا بازیکنان به خوبی تمام نکاتی را که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم در حمله و دفاع اجرا کردند و همین عالمی شد تا بتوانیم با برتری از زمین مسابقه خارج شویم نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم اشتباهات تیمی ما بیشتر شد و بالاخره بروز چنین مواردی هم طبیعی بود چرا که هیجانات بازی روی جوانان ما تاثیرگذار بود و باعث کاهش اختلاف ما با آن‌ها شد اما خوشبختانه توانستیم دوباره نبض بازی را در دست بگیریم و با اختلاف 16 امتیاز ببریم.

وی افزود: همه می‌دانند گرگان واقعأ تیم ریشه‌داری در بسکتبال کشور است و کنار آن از کادرفنی مجربی استفاده می‌کند و هم بازیکنان بسیار با تجربه تیم ملی که دارای تجربیات گران‌بهایی چه در بحث حضور در المپیک و چه جام‌جهانی و .... دارند را در اختیار دارد. همچنین بازیکن خارجی آن‌ها پری پتی چندین سالی است در لیگ ایران شاغل است و به خوبی توانسته خودش را در لیگ ایران جا بیاندازد. تیم بزرگی است و به نظرم افتخار هر بازیکن و مربی باید باشد بازی کردن مقابل آن‌ها و خوشحالم از اینکه در این دیدار سخت سربلند بیرون آمدیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خصوص اینکه سیاستگذاری این باشگاه کسب چه جایگاهی در پایان فصل است، اظهار داشت: روزی که ما قرار شد تیم را ببندیم و وارد لیگ کنیم طی صحبتی که با گنجی و هیات مدیره باشگاه داشتیم بنا بر این شد با تیم کم تجربه وارد لیگ شویم، تا بازیکنان علاوه بر اینکه تجربه کسب می‌کنند، با انگیزه جوانی که هم دارند به موفقیت تیم کمک کنند. خوشحالم از اینکه در هر دیدار بهتر از بازی قبلی ظاهر می‌شویم و انشاالله این نوار پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

جمشیدوند درباره اینکه چه نظری درباره تعطیلی طولانی مدت لیگ به دلیل بازی تیم ملی دارد، تصریح کرد: به هر حال نتیجه‌گیری تیم ملی بسکتبال برای همه باشگاه‌ها و حتی خود بازیکنان و فدراسیون در اولویت است و همه باید به تصمیم سرمربی تیم ملی جناب ارمغانی احترام بگذاریم. زیرا سرمربی تیم ملی نیاز دارد تیم را هماهنگ‌تر کنند و همچنین بازی تدارکاتی در دستور کار خودشان داشته باشند تا پنجره ششم با موفقیت پشت سر بگذارند

وی در پایان درباره بازی با تورفارقان اینطور به سوال پاسخ داد: چند بازی که از توفارقان دیدم پی به این نکته بردم که آ‌ن‌ها منظم بازی می‌کنند و از همه مهم‌تر هم اینکه دارای مربی و بازیکنان خارجی هستند و نشان از کیفیت بالای این تیم دارد. بسکتبال را به صورت منظم اجرا می‌کنند و این نکته به این تیم کمک می‌کند تا آن‌ها بازی به بازی بهتر شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بسکتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی