کُهنی: مثل آب خوردن فرصت حضور در انگلیس را از دست دادم/ منتظر پاسخ مسئولان فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش هستم


کُهنی: مثل آب خوردن فرصت حضور در انگلیس را از دست دادم/ منتظر پاسخ مسئولان فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش هستم

ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: هنوز نمیدانم چرا فرصت حضور در انگلیس و یک رویداد بزرگ را از دست دادم.

مهدی احمدکُهنی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عدم حضورش در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جهان اظهار داشت: قرار بود روز پنجم آبان ماه همراه با سرمربی خودم به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شویم اما خیلی راحت و یکسری دلایل نامشخص تنها سهمیه‌ای را که برای ایران به سختی به دست آورده بودم از دست دادم. از این اتفاق رخ داده خیلی ناراحتم و منتظرم ببینم پاسخ مسئولان فدراسیون و همچنین وزارت ورزش نسبت به این اتفاق رقم خورده چه چیزی است؟

وی افزود: من واقعأ در این مدت تمرینات زیادی برای حضور در رقابت‌ها انجام داده بودم اما خیلی راحت و مانند آب خوردن فرصت حضور در این مسابقات بزرگ را از دست دادم. در عجبم چرا باید با چنین اتفاقی درست پیش از اعزام مواجه شوم؟ آیا صدایی وجود دارد که صدای من را بشنود و به فکر حل مشکل من باشد.

ملی‌پوش ژیمناستیک تصریح کرد: تنها امید من با حضور در شهر لیورپول این بود که بتوانم با قرارگرفتن در جایگاه‌های اول و دوم جهان، از خدمت مقدس سربازی معاف شوم و این پتانسیل در من وجود داشت تا اتفاق غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنم اما نشد. البته هنوز هم دیر نشده و تمریناتم را بیشتر از قبل پیگیری خواهم کرد تا در بازی‌های آسیایی این اتفاق را اجرایی کنم. تنها خواسته من از مسئولان وزارت ورزش این است که هر چه زودتر وضعیت مشخص شود تا برای مسابقات آینده به مشکل بر نخوریم.

کُهنی با اشاره به اینکه همیشه تلاش کرده با جان دل برای موفقیت ایران تلاش کند، اینطور به سوال پاسخ داد: من واقعأ به کشورم علاقه دارم و همیشه سعی کرده‌ام مانند سایر ورزشکاران که با پیشنهاداتی از سایر کشورها مواجه می‌شوند نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشم اما بالاخره صبر ما هم حدی دارد و همانطور که ما برای کشورمان ارزش قائل هستیم باید مسئولان هم برای ذره‌ای هم که شده به فکر حل مشکلات ما باشند. همه چیز که نباید یک طرفه باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !