سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد


سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد

سی‌ و ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان، سی و ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام، راهکارهای اجرایی و اقدامات عملیاتی» صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهر ماه در سالن اجلاس سران در تهران آغاز به کار کرد.


در مراسم افتتاحیه این کنفرانس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان سخنرانی می کند. رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب در ۱۳ جلد و سخنرانی مهمانان خارجی و داخلی از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه سی‌ و ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم ۳۰۰ نفر از اندیشمندان از ۶۰ کشور جهان حضور دارند. مهمانان حاضر در کنفرانس وحدت اسلامی پس از مراسم افتتاحیه به زیارت حرم امام خمینی (ره) مشرف خواهند شد.

بخش وبیناری این دوره از کنفرانس وحدت اسلامی نیز یکشنبه ۱۷ مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام آغاز شد.

سی و ششمین دوره کنفرانس وحدت اسلامی با حضور ۳۰۰ سخنران از ۶۰ کشور جهان برگزار می‌شود و در این دوره به راهکارهای عملیاتی برای رسیدن به وحدت اسلامی اشاره می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...