پیولی: کارت قرمز و اخراج توموری روند بازی را عوض کرد


پیولی: کارت قرمز و اخراج توموری روند بازی را عوض کرد

سرمربی تیم فوتبال میلان شکست خانگی تیمش برابر چلسی را با تصمیمات بحث‌برانگیز داور مسابقه مرتبط دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی پس از شکست 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش در خانه برابر چلسی در هفته اول از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از عملکرد داور ابراز نارضایتی کرد. بحث برانگیزترین تصمیم داور این مسابقه اخراج فیکایو توموری در دقیقه 18 با اعلام یک پنالتی به سود چلسی بود که زمینه‌ساز گل اول این تیم شد. به عقیده برخی تصمیم دانیل زیبرت داور آلمانی بازی برای اخراج مستقیم توموری و پنالتی دادن به چلسی بسیار سختگیرانه بوده است. باخت در این بازی، میلان را با 4 امتیاز پایین‌تر از چلسی 7 امتیازی و سالزبورگ 6 امتیاز به رده سوم جدول گروه E سقوط کرد هرچند که پیولی هنوز معتقد است که مردانش شانس صعود دارند.

پیولی درباره اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش با چلسی رخ داد به شبکه مدیاست اینفینیتی گفت: بازی تازه شروع شده بود و من این احساس را داشتم که داریم بسیار خوب کار می‌کنیم. کارت قرمز و پنالتی توموری روند بازی را تغییر داد. کار تیم ما مقابل چلسی سخت بود و با این اتفاق سخت‌تر هم شد. ما موقعیت‌هایی برای بازگشت به بازی داشتیم. حیف شد. احساس می‌کردیم که می‌توانیم که در این بازی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی روسونری ادامه داد: نیازی به دیدن مجدد صحنه نیست تا تشخیص دهیم چه اتفاقی افتاد، چون به نظرم قضاوت درباره آن بسیار ساده بود. بعد از بازی به داور هم گفتم که درباره‌اش چطور فکر می‌کنم. من چندان به زبان انگلیسی مسلط نیستم اما فکر می‌کنم که او توانست مفهوم کلی حرف‌هایم را متوجه شود.

پیولی در پایان راجع به شانس صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی تأکید کرد: نتیجه‌ای که کسب کردیم بد است اما سرنوشت صعود هنوز در دستان خودمان است. اگر می‌خواهیم در اروپا هم رقابت کنیم، باید دو بازی بعدی‌مان را ببریم و شانس‌مان برای انجام این کار هم زیاد است. اکنون باید دوباره روی سری A‌ تمرکز کنیم. باید انرژی‌مان را احیا کنیم. ما کاملاً به شانس‌مان برای صعود ایمان داریم. باید به زاگرب برویم و بازی خودمان را انجام دهیم. بعد از آن اینجا در سن‌سیرو برابر سالزبورگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان