آنچلوتی: صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی دستاوردی مثبت است/ تا آخر ادامه دادیم


آنچلوتی: صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی دستاوردی مثبت است/ تا آخر ادامه دادیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از علمکرد شاگردانش مقابل شاختار دونتسک ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایش شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با گل دقیقه 5+90 آنتونیو رودیگر از شکست خارج از خانه مقابل شاختار دونتسک گریخت و به تساوی یک - یک دست یافت، پس از این بازی گفت: در این مقطع از فصل در شرایط خوبی هستیم. ما حالا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و کاری که باید را انجام دادیم و نشان دادیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما در اینجا (در ورزشگاه خانگی لژیا ورشو که بازی‌های خانگی شاختار در آنجا برگزار می‌شود) عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم و این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد اما نکته مهم این است که وقتی اوضاع بر وفق مراد شما نیست، تسلیم نشوید. ما تا آخر ادامه دادیم.

وی افزود: ما ضعیف بازی کردیم و این چیزها گاهی اتفاق می‌افتد. در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشتیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم که بیشتر در میانه زمین بازی کنیم. بعد از اینکه گل خوردیم و تعادل تیمی‌مان را از دست دادیم و با ضد حملات شاختار به دردسر افتادیم، همه چیز برای ما بیشتر به یک مبارزه سخت تبدیل شد. توضیح دادنش خیلی سخت است، گاهی اوقات شما می‌توانید کنترل بازی‌ها را در دست داشته باشید اما ناگهان دروازه‌تان باز می‌شود و حریف‌تان که از نظر روحی که خیلی خوب دفاع می‌کند، شروع به ایجاد مشکل برای شما می‌کند. نکته مثبت این است که ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و شکست دادن رئال مادرید آسان نیست. صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی برای ما یک دستاورد مثبت است چون تنها تیم‌هایی که به این مرحله صعود می‌کنند در نهایت می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم اظهار داشت: ما نحوه اعمال فشار بر حریف را نسبت به نیمه اول تغییر دادیم و بازیکنان ما در کنار والورده و رودریگو از فضاها استفاده کردند. دریافت گل در ابتدای نیمه دوم ناامیدکننده بودT چون این بازی را بسیار دشوارتر کرد.

کارلتو در ادامه درباره مدافع آلمانی‌اش که در صحنه‌ای که گل تساوی کهکشانی‌ها را به ثمر رساند از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، خاطرنشان کرد: پیشانی رودیگر زخمی شده است. او در حال بهبودی است و از نظر روحی خوب است. آنتونیو بعد از بازی می‌خندید و خوشحال بود چون یک گل مهم به ثمر رساند.

آنچلوتی در پایان درباره بازی بعدی تیمش که روز یکشنبه مقابل بارسلونا خواهد بود، گفت: وقتی چهارشنبه و سپس یکشنبه بازی می‌کنید، زمان زیادی برای ریکاوری مناسب دارید. من تغییراتی در ترکیب تیم انجام دادم تا مشکلی پیش نیاید. دلیل استفاده چرخشی از بازیکنان این بود که ما شنبه یک بازی انجام داده بودیم و یک سفر طولانی به ورشو لهستان داشتیم و این تغییرات ربطی به ال‌کلاسیکو نداشت. شاید کسانی که امروز بازی نکردند در ال‌کلاسیکو هم بازی نکنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس