تراز مثبت 112 درصدی بانک ملت


تراز مثبت 112 درصدی بانک ملت

میزان درآمدی که بانک ملت در شهریورماه سال ۱۴۰۱ از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد تراز مثبت ۱۱۲ درصدی را از خود برجای گذاشت.

تراز مثبت 112 درصدی بانک ملت

بورس نیوز:

بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی طی دوره ماهانه را بالغ‌بر ۷ هزار و ۶۱۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین "وبملت" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری نیز درآمد‌های تجمیعی به‌دست‌آمده خود را از این بخش برابر با ۳۹ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

تراز مثبت 112 درصدی بانک ملت

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در شهریورماه برابر با ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود و در پایان نیمه نخست سال جاری نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۲ هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت

"وبملت" در شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به مردادماه ۱۲ درصد افزایش درآمد تسهلات اعطایی را مشاهده کرد و مجموع درآمد‌های این بانک طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد افزایش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

میزان درآمدی که بانک ملت در شهریورماه سال ۱۴۰۱ از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد تراز مثبت ۱۱۲ درصدی را از خود برجای گذاشت و به سود عملیاتی ۴ هزار میلیارد تومانی دست یافت، لازم به ذکر است که در این ماه مجموع درآمد تحقق‌یافته این بانک برابر با ۹ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافت.

تراز مثبت 112 درصدی بانک ملت

بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده مربوط به بخش «مرابحه» با ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بود و دیگر بخش درآمدزای "وبملت" نیز در اختیار بخش «تسهیلات ارزی» با یک هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان شناسایی شد، بخش «مرابحه» که به عنوان درآمدزاترین بخش بانک ملت معرفی شد، در شهریورماه ۴۸ درصد از کل درآمد‌های ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داد.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران