تشکیل دو سازمان موازی در شهرداری


تشکیل دو سازمان موازی در شهرداری

عضو شورا شهر تهران گفت: اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران یکسان و موازی هستند.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سازمان فناوری و پیشنهاد شهردار تهران مبنی بر اداره این سازمان تحت نظارت خود گفت: شهردار تهران معتقد است که برخی از سازمان از جمله سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات فعلی و سازمان فناوری‌های نوین باید تحت نظر حوزه خودش قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بازرسی، حراست و روابط عمومی مستقیماً تحت نظارت شهردار هستند و در حوزه اختیارات او تعریف می‌شوند؛ شهردار تهران پیشنهاد داشت تا سازمان فناوری نیز تحت نظر خودش اداره شود و مستقیماً موضوعات این سازمان را برای اشراف بیشتر از نزدیک مدیریت کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تمامی ارکان شهرداری تحت نظارت شهردار تهران است گفت: تمامی ارگان شهرداری اعم از سازمان‌ها، مناطق، شرکت‌ها و معاونت‌ها تحت نظارت شهردار هستند و نظارت مستقیم یا غیر مستقیم در رابطه با شهردار تهران معنا ندارد؛ شهردار اگر بخواهد می‌تواند حتی شهردار ناحیه را نیز مستقیماً مورد بازخواست قرار دهد.

قائمی تصریح کرد: آقای زاکانی فکر می‌کند اگر سازمان فناوری تحت نظارت مستقیم خودش باشد کنترل عملیاتی بهتری خواهد داشت.

وی با اشاره به موازی بودن سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری‌های نوین گفت: از روز اول اصرار داشتیم و گفتیم که این سازمان‌ها در راستای یکدیگر هستند و افرادی که در شورای شهر به این سازمان رأی ندادند همین استدلال را داشتند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این سازمان به شدت ساختار شهرداری تهران را دچار موازی و تداخل می‌کند و در جلسات شورای شهر به این موضوع اشاره شد اما صحن شورا به این موضوع را داده است و باید به آن احترام گذاشت و باید منتظر نتیجه این سازمان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !