پاتر: می‌توانستیم میلان 11 نفره را هم شکست دهیم


پاتر: می‌توانستیم میلان 11 نفره را هم شکست دهیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش توانایی پیروزی برابر میلان بدون اخراج فیکایو توموری را هم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی میلان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.
این پیروزی بسیار ارزشمندی برای آبی‌های لندن بود که توانست آنها را به صدر جدول رده‌بندی این گروه برساند تا شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان داشته باشند.
پاتر پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« حضور در اینجا و کسب سه امتیاز این بازی کار آسانی نیست و این موضوع به خوبی از همان ابتدای بازی مشخص بود. جمعیت و جو ورزشگاه واقعا فوق‌العاده بود اما ما به طور کلی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. کارت قرمز بازی را کمی پیچیده کرد اما ما همچنان آنها را دست‌کم نگرفتیم و همین باعث شد که خوب کار کنیم.»

پاتر: می‌توانستیم میلان 11 نفره را هم شکست دهیم
این مربی انگلیسی با اشاره به عملکرد خوب میلان حتی پس از اخراج فیکایو توموری اظهار داشت:« بازی برابر تیمی با یک یار کمتر آسان نیست، خصوصا در اینجا چون هر اقدامی ممکن است منجر به گل شود و جمعیت بار دیگر فشار زیادی به حریف بیاورد و کار را بسیار دشوار کند. ما حتی اگر آنها یازده نفره بودند هم توانایی رقابت داشتیم اما این تصمیم داور بود. بنابراین به صورت کلی از این که پیروز شدیم و کلین شیت کردیم و توانستیم دو گل بزنیم راضی هستیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره شدت مصدومیت ریس جیمز در این بازی اضافه کرد:« ما امیدواریم که شرایط جیمز خوب باشد و بتواند در بازی بعدی برای ما به میدان برود. در حال حاضر برای هر اظهارنظر دیگری خیلی زود است.»
سرمربی چلسی درباره شرایط این تیم برای صعود به مرحله بعدی ادامه داد:«ما می‌دانیم که به اندازه کافی امتیاز کسب نکرده‌ایم، بنابراین باید به همین روند ادامه دهیم. بازی بعدی برابر سالزبورگ است که بازی مهم و دشواری است اما در این میان باید در لیگ برتر هم بازی کنیم و باید روی این موضوع نیز تمرکز داشته باشیم. برای سالزبورگ آماده خواهیم بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...