زنجانرود به منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل می شود


زنجانرود به منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل می شود

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه تقویت نشاط و شادابی در بین شهروندان زنجان به عنوان یک اولویت مطرح است، گفت: زنجانرود به منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی آش ایران و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان، گفت: در استان زنجان دستگاه‌ها یک تیم منسجم و علاقه‌مند به کار هستند.

وی با بیان اینکه تقویت نشاط و شادابی در بین شهروندان زنجان به عنوان یک اولویت مطرح است، گفت: زنجانرود به منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل می شود.

افشارچی ابراز داشت: زنجان باید به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم و در حوزه گردشگری نیز این منطقه را در کشور معرفی و نشان دهیم.

استاندار زنجان از آماده‌سازی زنجانرود برای حضور گردشگران خبر داد و گفت: در جنوب زنجان، زنجانرود را به عنوان یک منطقه گردشگری آماده می‌کنیم.

افشارچی تاکید کرد: تا دو ماه دیگر آماده بهره‌برداری است و در این راستا مسیر انتقال فاضلاب جنوب شهر نیز اصلاح و مسیر آن را تغییر خواهیم داد.

وی به رفع مشکل گاوازنگ اشاره کرد و یادآور شد: موارد و موانع پروژه گاوازنگ حل می‌شود و امیدواریم در مدت یک ماه آینده اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه منطقه گاوازنگ به یک سایت گردشگری مناسب تبدیل شود، ابراز کرد: گره‌های اقتصادی استان حل شده، نشاط مردم ارتقا پیدا کرده و زنجان باید جای بهتری برای زندگی کردن باشد.

افشارچی گفت: در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی در شهر زنجان در حال انجام است و تمرکز این فعالیت‌ها در حوزه عمران شهری است.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد توانمندی‌های استان زنجان به شکل بهتری نشان داده شود و اولین نتیجه این فعالیت‌ها نشاط مردم خواهد بود و در این راستا به اندازه دیگر استان‌ها نتوانسته‌ایم پتانسیل منطقه خود را نشان دهیم.

استاندار زنجان گفت: باید در راستای شعار «زنجان؛ میزبان مهربان»، خود را نشان دهیم و علاوه بر معرفی زنجان، دیگر محورها را از جمله گنبد تاریخی سلطانیه مدنظر قرار دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس