69 میلیون نفر شب مسافر تابستان در مازندران اقامت کردند


69 میلیون نفر شب مسافر تابستان در مازندران اقامت کردند

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اقامت ۶۹ میلیون نفر شب مسافر ایام تابستان در استان خبر داد و داشتن نگاه راهبردی در حوزه های مختلف از جمله ساحل را لازم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در اجلاسیه مجمع بسیج استان مازندران به ظرفیت‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: در ایام تابستان ۶۹ میلیون نفر شب در استان اقامت کردند و از این رو لازم است نگاه راهبردی در بخش‌های مختلف از جمله ساحل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمرکز ویژه ای بر ساحل داشتیم تا مسائل را رفع کنیم، گفت: اعتبارات در این حوزه بسیار مهم است و بیشترین جمعیت کشور به ساحل ۴۷۰ کیلومتری استان سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنا داریم از طریق هیئت دولت و کمیسیون فرهنگی، نقشه جامعی برای سواحل طراحی کنیم و در این راستا از نظرات کارشناسی اساتید بسیجی استفاده می‌کنیم.

سلگی تولید ۶۰ درصد تولید گوشت مرغ در استان را از جمله ظرفیت‌های استان ذکر کرد و گفت: با مدیریت صورت گرفته قیمت مرغ در کشور و استان ۱۰ هزار تومان طی روزهای اخیر کاهش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران موضوع عقب نشینی دریا را از چالش‌ها ذکر کرد و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی کارآمدی و بصیرت را برای دفع فتنه‌ها لازم دانست و گفت: دولت سیزدهم در حال بازکردن گره‌های قدیمی است و اگر بتوانیم کارآمدی و رضایت عموم مردم را در بخش‌های مختلف را کسب کنیم به موفقیت خواهیم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!