فعال‌ترین دستگاه پاسخگو دربین نهادهای عمومی«فراجا» است


فعال‌ترین دستگاه پاسخگو دربین نهادهای عمومی«فراجا» است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم حضور دارد،«فراجا» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد: همزمان با تقارن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی و هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) پیرو سلسله بازدیدها از مراکز پاسخگویی مردمی دستگاه‌ها، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز در سامانه برخط ۱۹۷ نیروی انتظامی کشور حضور یافت‌.

در این بازدید و برنامه چند ساعته که با حضور سردار حسین اشتری فرماندهی فراجا همراه بود، مقام عالی پاسخگویی به مردم در ریاست جمهوری و مقام عالی نیروی انتظامی کشور پای صحبت‌های هموطنان به صورت تلفنی و حضوری نشستند.

معاونین و مدیران ارشد فراجا و همچنین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سالن سامانه پاسخگویی ۱۹۷ حاضر بودند و مشکلات مردمی حسب موضوعات مرتبط در فراجا یا دستگاه‌های اجرایی بررسی و مرتفع می‌شد.

در نهایت بعد از ۲ ساعت ملاقات‌های مردمی، سردار اشتری به عنوان میزبان این دیدار، حجت الاسلام صالحی را برای بازدید از سامانه برخط ۱۹۷ دعوت کرد که پس از این بازدید، مدیران حاضر در سالن جلسات گردهم آمدند و مدیران ارشد نیروی انتظامی کشور گزارش عملکرد پاسخگویی به مردم را ارائه کردند.

در ابتدای این نشست، فرماندهی فراجا از اقدامات نیروهای خود قدردانی کرد و گفت: گاهی برای مردم یک پاسگاه نیروی انتظامی در گوشه‌ای از کشور خود نماد حاکمیت است و دارای مراجعات متعددی در حوزه‌های مختلف از سوی مردم می‌باشد.

سردار اشتری در خصوص اتفاقات ناگوار اخیر، افزود: همین افراد فریب خورده از دشمنان این کشور هم بعضاً شب در شعارهای خود جملات ناشایست به نیروهای ما دادند و فردای آن روز برای پیگیری و رفع مشکلات خود به مراکز خدمتگزار نیروی انتظامی مراجعه کردند، این یعنی همه مردم پلیس را به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات خود قبول دارند و در موارد مختلف نیروی انتظامی را خدمتگزار خود می‌دانند.

حجت الاسلام احمد صالحی در این نشست با پاسداشت شهدای امنیت و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مؤمن و متعهد نیروی انتظامی، افزود: در بیان رهبر معظم انقلاب استفاده از تعابیر مقتدر، مظلوم و مهربان برای شما عزیزان حاکی از اوج مظلومیت توأم با مردم داری و اقتدار فراجا در این برهه تاریخی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: این مرکز به عنوان متولی رصد سامانه‌های پاسخگویی ۳ رقمی و چهار رقمی دستگاه‌های اجرایی و عمومی و ناظر بر فعالیت‌های سامانه‌های ارتباطات مردمی قوای سه گانه، بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته تمام قد برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم می‌باشد را «فراجا» می‌داند.

در پایان از سردار حسین اشتری فرماندهی فراجا به دلیل مدیریت جهادی و تلاش خالصانه و اهتمام به خدمت صادقانه به مردم تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)