امروز باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه با فتنه آشوبگران مقابله کنیم


امروز باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه با فتنه آشوبگران مقابله کنیم

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز وظیفه ما سنگین است و باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه و با تمام قدرت و توان با فتنه آشوبگران مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ مهر) حجت الاسلام «میثم تارم» آئین افتتاح اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: هنر یکی از بهترین، رساترین و مهمترین ابزارهایی است که ما را در رساندن به اهداف و مقاصد خودمان در کار اجرایی، اداری، فرهنگی و علمی کمک می کند.

امام جمعه جیرفت افزود: هر کاری اگر براساس هنر و هنرمندانه انجام شود قطعا در آن موفقیت است.

وی بیان کرد: قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برای انجام رسالت از مقوله هنر استفاده کردند.

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که هنر در قرآن کریم بحث مهمی است، اظهار کرد: اگر قضات در قضاوت و ایجاد صلح و صفا هنرمندانه عمل کنند قطعا موثر خواهد بود اما اگر با بی هنری عمل کنند آنگاه مایه آبرو ریزی خواهد بود و آثار غیر شایسته ای بهمراه داشت.

امام جمعه جیرفت کارها باید براساس هنر باشد، تاکید کرد: کار مدیر، بازاری تاجر و ... هنرمندانه باید باشد.

وی ضمن تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان، ابراز کرد: در اغتشاشات اخیر مردم بصیر و ولایی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: اساس کار اغتشاشگران بر پایه هنر بود و آنها با ابزار هنر سعی کردند احساسات و عواطف نوجوان و جوان را تحت تاثیر داده تا اموال عمومی را به آتش کشیده و افراد بی گناه صدمه وارد کنند.

امام جمعه جیرفت در خاتمه تصریح کرد: امروز وظیفه ما سنگین است و باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه و با تمام قدرت و توان با فتنه آشوبگران مقابله کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان