برگزاری محفل انس با قرآن و عترت در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


برگزاری محفل انس با قرآن و عترت در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری محفل انس با قرآن و عترت با حضور قاریان برجسته شهر در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم با برگزاری محفل انس با قرآن کریم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه آیات نورانی قرآن کریم در این محفل با صوت دلنشین قاریان برجسته شهر تلاوت می شود، افزود: همچنین حافظان نوجوان قرآن کریم نیز در این محفل انس با قرآن به تلاوت آیات نور می پردازند.

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: این محفل قرآنی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

گواهیان همچنین با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه های مختلف در زمینه قرآنی انجام می شود، اظهار کرد:‌ این برنامه ها تا کنون خروجی های متعدد و مناسبی نیز داشته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اقدام این کانون در برگزاری طرح تربیت قاریان قرآن کریم، افزود: این برنامه با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات این طرح عنوان کرد: طرح تربیت قاریان قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ویژه بچه های مسجد در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال بوده است.

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری اقدامات خوبی در زمینه پرورش استعدادهای قرآنی انجام داده است، عنوان کرد: تربیت حافظان قرآن کریم و برگزاری دوره های قرآنی از جمله حفظ مفاهیم قرائت و تفسیر از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در زمینه قرآن کریم است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت برای قاریان نوجوان، برگزاری جلسات تخصصی قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرائت قرآن کریم را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این کانون یاد کرد و افزود: این طرح بستری مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از میان نوجوانان است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!