تغییرات در شهرداری تهران/ ابقا و جا‌به‌جایی برخی از شهرداران مناطق


تغییرات در شهرداری تهران/ ابقا و جا‌به‌جایی برخی از شهرداران مناطق

با اتمام پایان احکام مسئولیت شهرداران برخی از مناطق تهران، بنا بر اعلام زاکانی تغییرات در سطح شهرداران کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در این دوره از مدیریت شهری در طرح جدید احکام مسئولیت معاونت‌ها، شهرداران مناطق و مدیران و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌ها را به مدت یک‌سال صادر کرده است.

زاکانی درباره دلیل حکم‌های یک ساله در انتصابات شهرداری تهران اعلام کرده است که مدیریت یک‌ساله بسیار جدی است و کارمندان حتما آن را جدی بگیرند چرا که قرار است مدیران ارزیابی شوند. مدیریت شهری امری شوخی‌بردار نیست و نمی توان به مدیری تا 4 سال بعد حکم داد. ما لحظه به لحظه مدیران را رصد می‌کنیم و علاوه بر این کارمندان را نیز رصد خواهیم کرد چرا که پس از این بحث کار و تلاش مطرح است. خودمان را مکلف می‌دانیم که شبانه‌روز کار کنیم و انتظارمان نیز این است که مدیران ما نیز شبانه‌روز کار کند.

شهردار تهران در این باره تأکید کرد که مدیران در این یک سال ارزیابی می شوند و امیدوارم بتوانیم سال‌های بعد نیز در خدمت همه افرادی که حکم یک‌ساله دریافت می‌کنند باشیم. در این احکام جمله‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه امید دارم که این استمرار صورت بگیرد، اما ما نه با خودمان، نه با مدیران و نه با کارمندان تعارف نداریم؛ شهر را نمی‌توان با تعارف اداره کرد بلکه اداره شهر نیاز به جدیت دارد و مدیران باید برای لحظه‌ها، هفته‌ها و ماه‌ها برنامه داشتند.

این در حالی است که چهارم مهرماه امسال با اتمام احکام مسئولیت معاونان شهردار تهران و برخی از مدیران شهری تغییراتی در بدنه شهرداری صورت گرفته و در این بین برخی از معاونان در سمت خود ابقاء، برخی از جا‌به‌جا و یک نفر از معاونان شهردار تهران از شهرداری خداحافظی کرد.

در همین ارتباط علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران روز گذشته و در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات در شهرداران مناطق گفت: همگی احکام یک ساله است؛ ما در مجموع پروژه‌ای را برای یک سال پیش بینی می‌کنیم که این پروژه‌ها برای تحول در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و ارزیابی‌های مختلف صورت می‌گیرد و نقطه آغازی بنابر شرایط تعیین می‌شود. توسعه فعالیت‌های جدی برای ما در سال اول موضوعیت داشت. بر این اساس امروز احکام معاونت‌ها صادر شده و برای مناطق نیز امروز ( نوزدهم) آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.

به گزارش تسنیم پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که از 22 شهردار مناطق مختلف تهران، 3 نفر از بدنه شهرداری جدا و مابقی ابقاء و یا در مناطق دیگر جا‌به‌‌جا خواهند شد، این در حالی است که بنا بر اعلام زاکانی شهردار تهران قرار بود از روز گذشته این تغییرات صورت بگیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو