واریز یارانه نقدی مهرماه به حساب سرپرستان خانوار


یارانه نقدی کمک معیشتی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مطابق معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) قابل برداشت است.

واریز یارانه نقدی مهرماه به حساب سرپرستان خانوار

بورس نیوز: یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۴۰ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مطابق معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا اقدام کرده‌اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

این سازمان اعلام کرد در این مرحله، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن‌ها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، در صورتی که در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه مهرماه ماه را مطابق دهک‌بندی اعلام شده به همراه معوقات یارانه دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این افرادی که تا مهرماه نسبت به ثبت نام جهت دریافت یارانه اقدام نکرده اند نیز چنانچه جزو دهک‌های اول تا نهم شناخته شده باشند یارانه مهرماه را به همراه معوقات یارانه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازبینی دهک‌بندی اعلام شده و افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به تارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن