دشمن یکپارچکی ایران را هدف قرار داده است


دشمن یکپارچکی ایران را هدف قرار داده است

گرگان - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم باید مراقب باشند که دشمنان فقط به فکر ضربه زدن اسلام نیستد بلکه شاکله و یکپارچکی ایران را هدف قرار داده اند.


به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست وحدت‌آفرین علمای شیعه و سنی در مرکز جامعه المصطفی گرگان، اظهارکرد: دشمنان و ایادی امپریالیسم که خود را در شمایل شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی نمایان می‌کنند، همیشه در حال تلاش برای بزرگ‌نمایی برخی اختلاف نظرها میان مذاهب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با وجود آنکه داشتن روحیه تقریبی و حسن ظن بین شیعه و سنی امری ارزشمند و قابل تقدیر است اما باید در میدان عمل، به سوی وحدت اجتماعی بین شیعه و سنی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: همگرایی و هم صدایی در حوادث و تحولات اجتماعی مانند جنگ تحمیلی و دفاع از حرم نمونه بارز وحدت اجتماعی بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است که باید این رویه تقویت شود.

لائینی به وقایع اخیر کشور اشاره کرد و گفت: آنهایی که در حوادث اخیر اغتشاش و آشوب برپا کردند باید آگاه باشند که این مسیر از سوی استکبار جهانی هدف‌گذاری شده و آن‌ها باید با هوشیاری و بصیرت این توطئه‌ها را ناکام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: مردم آگاه باشند که دشمن فقط به فکر ضربه زدن اسلام نیست بلکه شاکله و یکپارچکی ایران را هدف قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان