پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته وحدت

اراک- نماینده ولی فقیه در مرکزی و استاندار این استان در پیامی مشترک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در مرکزی و استاندار این استان در پیامی مشترک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که حاصل اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است، در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری می‌شود.

وحدت رمز پیروزی و عزت مسلمین، وجهی از نصرت الهی است که از مسیر پیوند محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی، بارقه اعجاز را متجلی می‌سازد تا مسلمین به شکرانه اعتقادی مبادی کلان دین اسلام فراتر از حدود جغرافیایی «اتحاد» را رقم زنند.

این‌جانبان فرارسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به همه امت اسلامی به ویژه مردم شریف و متدین استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون نظام اسلام اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس